مرگ بسیار غم‌انگیز پدر و دختر زائر امام رضا(ع)/چه کسی مسئول است؟+تصاویر

ریزش چاه در یک واحد مسکونی در مشهد که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، روز دوشنبه جان یک پدر و دختر مسافر را گرفت.

حسین خاکپور مدیر روابط عمومی شهر مشهد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح خبر فوق اظهار داشت: مقارن ساعت 14:48 دقیقه ظهر روز دوشنبه هفدهم شهریور با اعلام حادثه ای مبنی بر ریزش چاه و سقوط افراد به درون آن ، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد ، بی درنگ اکیپ امداد و نجات تخصصی ایستگاه های 2 و 44 را به محل حادثه واقع در منطقه طبرسی ، خیابان نوغان اعزام نمود .





وی گفت: در این حادثه یک پدر ودختر شهرستانی که برای زیارت به مشهد آمده بودند و در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده بود ، اقامت داشتند، به‌دلیل فروریختن ناگهانی دهانه چاه فاضلاب این اقامتگاه، به درون چاه سقوط‎ کردند و جان خود را از دست دادند.

خاکپور ادامه داد : این حادثه درحالی رخ داد که دختر ١٢ساله، هنگام شستن دست هایش به‌علت بازشدن ناگهانی دهانه چاه به درون آن سقوط کرد و پدر که شاهد این اتفاق بود، در تلاش برای نجات دخترش به نزدیک چاه رفت که خودش نیز به درون چاه سقوط کرد.





این مقام مسئول در رابطه با نحوه عملیات نیروهای آتش نشانی گفت: با رسیدن نیروهای آتش‎نشانی، پیکر این پدرودختر از چاه خارج و تحویل نیروهای اورژانس مستقر در محل شد.

دکتر وفایی ن‍ژاد مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع این حادثه و حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد این پدر 40 ساله و دختر 12 ساله‌اش بر اثر خفگی در دم فوت شده بودند.

گفتنی است،‌حدود یک ماه گذشته بر اثر انفجار گاز شهری در یک مکان غیر مجاز اسکان زائران 14 خانم بوشهری دچار سوختگی و روانه بیمارستان شدند. به نظر می‌رسد هنوز کسی به دنبال ساماندهی خانه‌هایی قدیمی نیست که به مسافرخانه‌ای برای زائران امام رضا(ع) تبدیل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۸:۵۲ ۲۸ شهريور ۱۴۰۰
ما خودمون تو همون مسافرخونه بودیم و با چشامون دیدیم خیلی وحشتناک بود
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۰۳:۰۷ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
خداوند با امام رضاي عزيز مهشور كنه و بهشت زير پاشون
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۱۶:۰۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۳
قربون امام رضا برم این همه از سراسر دنیا میان پابوسش تو بهترین هتل ها البته خب پولشو میدن اما مردم ما این طور باید از بین برنبه نظر من باید استان قدس برنامه ای تدارک ببینه که واحد هایی اقامتی نمیگیم رایگان حداقل با قیمت کمتر بتون خدمت رسانی کنه به خدا به زوار حضرت خدمت کردن اجرش کمتر از زیارت حضرت نیست البته ناگفته نمونه نهاد های نظارتی باید بی زحمت از خواب بیدار بشن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۲:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۳
هتل های 500 ستاره لوکس رو بدین عرب های سوسمار خور برن عشق و حال و مردم عزیز خودمون اینجوری رونه چاه فاضلاب کنید
...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
با مسئولینی که اینطور براحتی مجوز صادر میکنند باید برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
herman
۲۲:۳۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
به نظر من شهرداری مشهد و شورای شهر و مسئولان اسکان زائران باید جوابگوی این گونه حوادث باشند تا بیشتر از این مشکل پیش نیاید حدود 8سال قبل هم یک پسر بچه ی اراکی در پیاده روی جلوی یک حمام عمومی در مشهد در چاه قدیمی این حمام افتاد و زنده بیرون نیامد البته چاه از زیر فروکش کرده بود و هم شهرداری و هم صاحب حمام مقصر شناخته شدند و باقی ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۷:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
بیچاره هاااااا....حقشون نبوداینجوری بمیرن...اونم تو مشهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
مشهد گنجایش این همه زوار رو نداره. باید برای شهر بین المللی مثل مشهد مانند شهر مدینه ویزا صادر بشه که بیشتر از ظرفیت، اجازه ورود مسافر رو ندهند و در تاریخ معینی شهر رو ترک کنند.
جای ذکر هست که مشهد نسبت به شهرهای دیگر بیشترین امکانات رو برای مسافران داره و ما مشهدی ها وقتی به شهرهای دیگه مسافرت می کنیم تازه این موضوع رو درک می کنیم. بعضی شهرها دریغ از یک آب سرد کن و ....
برای افراد کم درآمد نیز خود حرم بهترین سرپناهه ولی در شهرهای دیگه هیچ جایی رو پیدا نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
aram
۱۰:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
خو شما حق دفاع دارین هههه
مهم رسیدگی و ساماندهی اوضاع ست....
Iran (Islamic Republic of)
پونه
۲۳:۰۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۳
بجای ساختن بازارهای مجلل و گران قیمت زائر سرا بسازید اگه یه ذره جون آدما براتون مهمه
Iran (Islamic Republic of)
mahta
۱۹:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
دقیقا
چطوره که از مرکز تفریح و تالار و باغ و انواع پارکهای آبی واوووووووووو بگیر برو تا اخر بهتریناش همه تو مشهده اونوقت تو خیابوناش را میری از بوی فاضلاباش سردرد میگیری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
ای بابا نصف نفر جان دلت خوشه ها
چی استعفا..بیخیال برادر بیخیال
این افراد چنان به صندلی چسبیدن که اگه با بمب اتم هم بزنی شاید کره زمین نابود بشه ولی بعد انفجار میبینی طرف صندلی رو ول نکرده هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
اين اتفاق ممكنه هر جايي اتفاق بيفته. متاسفانه عده اي چشم ديدن مردم شهرهاي ديگر رو ندارن. واسه هر شهر و قومي جك ميسازن، برچسب ميزنن، توهين ميكنن و ... آخه اين چه منطقيه كه منتظريم يه اتفاق بد يه جا بيفته و حمله كنيم به اهالي اون جا؟ اگه مشهديا بدن پس اين همه مشاهير و هنرمندي كه از اون جا اومدن جرا اين قدر طرفدار دارن؟ از فردوسي و خواجه نصير و غزالي تا بهار و اخوان و خانواده شجريان و ...
اين ولايت پيش از امام رضا هم ا
Iran (Islamic Republic of)
مهدا
۱۸:۱۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
جای تاسف داره
Iran (Islamic Republic of)
هانا
۱۴:۵۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
من خیلی میرم مشهد کافیه تو بازارش که چرخ میزنید یه نیگاهی به ساختمونای قدیمی بندازید خدایی وحشت میکنید ...به جای سیمان از گل برای سرهم کردن آجرا استفاده شده...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
بنده کارمند بهداشت محیط هستم ، اینگونه اماکن باید در بهداشت پرونده داشته باشند و اگر کوچکترین مشکل بهداشتی دارند باید طبق ماده ۱۳ قانون مواد غذایی و اماکن عمومی توسط بازرس بهداشت و با نظارت نیروی انتظامی پلمپ شوند ، تعجب میکنم چرا قبلا پلمپ نشده
Iran (Islamic Republic of)
سمیا
۰۲:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
ادمهای که ندار هستن وباپول کم به عشق امام رضا میایند باید یک جای مناسب درنظر بگیرند برای مدتی کم نزدیک حرم تاهمه ایرانها اززیارت امام استفاده کنند تاادمای سودجو نتوانند جای نامناسب دراختیار این افراد قرا ندهند
Iran (Islamic Republic of)
خراسانی
۲۲:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
امان از دست عده ای از مشهدی ها (گفتم عده ای)
فقط به فکر سود خودشون هستن به هر قیمت
Iran (Islamic Republic of)
تورک اغلو
۱۷:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
کاش خودمون اونقدر شعور داشته باشیم تا هر اتفاقی را به گردن مسول ندازیم من از جای همشون معذرت میخوام و تسلیت میگم کاش یاد بگیریم اشتباه یک عده دیگرو به گردن یکی دیگه ندازیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
تا وقتی قیمت هتل های ما جزو گرانترین هتل های دنیاست اونم با امکانات مسافرخونه های معمولی مردم مجبورن برن جاهایی که بتونن کرایشو بدن.در کل تا وقتی دست مردم به دهنشون نمیرسه همین آش و همین کاسه است.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۵۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
به این میگن مهر پدری درود بر شرفش جاش تو بهشته
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۲:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
اتفاق تاثر برانگیزیه ولی برخی دوستان احساساتی با توهین به همه مردم مشهد به جای معدود عده ای که در اطراف حرم به آزار و اذیت زائرین مشغولند - و حتی ممکنه همشهری خودشون باشن که مشهد رو برای کاسبی انتخاب کردند - خودشون رو مدیون بیش از سه میلیون نفری میکنند که دارند سرانه حمل و نقل و درمان و خدمات و خیلی چیزهای دیگشون رو با بیست میلیون نفر شریک میشن و صداشونم به عشق اقا در نمیاد.
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۹:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
چقدر آدم بی معرفت و قدر نشناس در ایران هست! نمک می خورید و نمکدان می شکنید! هر چقدر دلتان خواست به مشهدی ها بد و بیراه گفتید، بی شرمانه! این حادثه تلخ تقصیر یک شخص نبوده! فرسودگی خانه ها ممکن است در هر جایی باشد و حتی خود مشهدی ها هم در چنین خانه هایی ساکن هستند و من خود دیده ام که برای مشهدی ها هم چنین اتفاقاتی می افتد! در تمام شهرهای ایران برای حتی سرویس های بهداشتی که بسیار هم آلوده است پول از مسافرین می گیرند به جز مشهد! آنوقت شما می گویید مشهدی ها خون مردم را می ممکند! واقعا بی معرفت هستید و یا حسود! که چشم دیدن مشهد و مشهدی ها را ندارید!
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
همه این اتفاقات ثمره بی قانونی در مملکت است . از اعدام تا اغماض همه چیز بی حساب و کتاب و سلیقه ای و جناحی است والا کار از پایه خراب است
Iran (Islamic Republic of)
M.A 36
۱۹:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
جان؟!
گمان نکنم نتیجه گیری شما برای "اونوری ها" هم قابل قبول باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
مسئولین محترم خسته نباشن....
چه جوری شبها خوابشون می‌بره؟!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۶:۲۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
راه حل این معضلات تکمیل شبکه فاضلاب واهتمام به ایجادزندگی درخورشان زائران است.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۴۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
در این مورد فکر کنم استان قدس نقشه اصلی را دارد شاید هم مقصر اصلی باشد چون
تمام زائرینی که مشهد مشرف میشن میهمان اما رضا میباشند و این تکلیف بردوش استان قدس است که برای انها به فکر سرپناه باشد
از بودجه ای که این همه زائر به خود می اورند
شاید بشه دهها هتل برای افراد کم بزاعت ساخت چه رسد به مسافر خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
اقایون مسولین مشدی
مشهد بعد اقا با این زائراست که مشهده آ.
Iran (Islamic Republic of)
lمریم
۱۶:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
حدود 2سال پیش در زایر سرایی که نوساز هم بود اتاق گرفتیم بعد از جابجا شدن وکمی استراحت که حدود 10 دقیقه بیشتر طول نکشیداز خواب پریدم واحساس سنگینی در سرم کردم جستجو کردم دیدم لوله آبگرمکن کاملا در فضای اتاق رهاست ! وبا اتاقهای دیگه مشترکه چون وقتی ما خواب بودیم بادرجه بالا روشن بود! واقعا کی مسووله ؟ کی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
وقتی هیچ نظارتی نمیشه بایدم از این اتفاقا بیفته، با این خونه های فدیمی و قرسوده نباید اجازه بدن مسافر اونجا اقامت کنه
قابل توجه شهرداری و ارگانهای مسئول
United States of America
مهدی
۱۵:۴۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
همش برای پوله عزیزان
انشااله که امام رئوف شفیعشون بشه
حداقل از امام رضا که رئوف و مهربانه یاد بگیرید و اینقدر سودجو نباشید.به خدا ارزششو نداره.جواب امام رضا رو چی میخواید بدید.
مسولان هم نمیدونم چی میخوان جواب بدن.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
بیشترمسافرخانه ها درمشهد کلنگی وخراب است امامتاسفانه کسی به دادمسافرین وزائرین بیچاره نمی رسد.مسئولین بروند نظارت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
رضاپور مجید
۱۵:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
با احترام به نظر تمام دوستان آیا فکر نمی کنید مقصر اصلی همان بنا یا معمار باشد که از مصالح خوب و محکم جهت پوشش چاه استفاده نکرده و فاقد وجدان انسانی بوده و فقط چاه رو با مصالح نا مرغوب پوشونده.
Iran (Islamic Republic of)
mahta
۱۹:۴۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
با سلام از مسولان محترم خواهشمندیم جلوی این این نوع اقدامات سودجویانه رابگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
ايران كي ميخواد مثل بقيه دنيا همه ي امورش استاندارد بشه ؟!!
واقعا متأثر شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
بهترین کار چادر زدن در پارک هست اصلا نباید توی خانه کسی اقامت کرد
Iran (Islamic Republic of)
نصف نفر
۱۳:۴۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
وقتی باغچه اونقدر نزدیک به چاه فاضلاب هست خب معلومه به مرور زمان نشست میکنه خاک اطرافش

مسئولین کاری برای بهتر شدن که بلد نیستن بکنن حداقل ی عذر خواهی که میتونن کن استعفا هم که معنی نداره براشون فقط بخور بخواب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سالانه بیش از ۲۰ میلیون زایر از ایران و کشورهای دیبگه به مشهد میان که باعث شلوغی ترافیک ودردسرهای دیگه میشه بجای توهین به مجاورین حضرت باید کسایی پاسخ گو باشن که به فکر این شهر فراملی نیستن تا مشکلات زایرین ومجاورین حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
علی خردمند
۱۳:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
مسئولین میتوانند ازاموال امام رضا ع زائرسرا برای زوار امام رضا ع بسازند این سرمایه ودارایی امام خرج کجاها میشود اگرا علام کمک کنید زوارخرج ساخت زائر سرارا میدهند پس بفکر زوارامام باشید تاچنیین اتفاتی برای زوار نیافتد باتشکر
Germany
یوسف
۱۲:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
قابت توجه مسئولین محترم استان خراسان رضوی خواهشا نظارت بیشتری روی مراکز اقامتی و هتلها صورت بگیره تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم راستی کرایه تاکسی ها هم فراموش نشه واقعه عزمشون واسه خالی کردن جیب زائرا جدیه...
Iran (Islamic Republic of)
هلللل
۱۲:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
ناراحت شدیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد صادق
۱۲:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
یه سری به قیمت هتل های استان قدس بزنید حساب بقیه هتلها دستتون میاد و در نتیجه پیدا کنید پرتقال فروش را....
Iran (Islamic Republic of)
محمد طلا
۱۱:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
اعدام رو شاخشه...................
Iran (Islamic Republic of)
mahta
۱۹:۴۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
فک کن یه درصد.
خبر نداشته که، اصلا از کجا باید میدونسته؟ اصلا مدیونی اگه فک کنی براش مهم نبوده که رسیدگی نکرده ما ها هم که نمیفهمیم که ، از پاکی و خلوص این ادم استفاده شده اصلا.
اعدام کجا بود؟ بر فرض محال بگیم بگن قتل غیر عمد بوده که البته امکان نداره ، باز در اون صورتم حبس ابده نه اعدام.
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۱۱:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خدا لعنت کند این جور ادمهایی را که با زایر امام رضا (ع) این گونه مکانها را با پول زیاد اجاره میدن صاحب این خانه را باید داخل همون چاه بیندازند و اعدامش کنند تا درس عبرت برای بقیه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
یعنی در تمام این کشور بگردی مردمی بدتر از مردم مشهد پیدا نمی کنی در هر مغازه ای رفتی کافی است بگویی تخفیف داره جوابش آقاخانم ما وقت نداریم برو بسلامت ما کارو زندگی داریم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۸ ۱۳ مهر ۱۳۹۳
واقعا برات متاسفم که درمورد چنین جمعیتی این چنین قضاوت میکنی...از مشهد و مردمش چه میدونید شما..فقط در اطراف بافت فرسوده حرم گشته اید و معاشرت کرده اید وفکر میکنید که تمام این شهر به همین گونه است؟؟؟ فکر میکنید که مردم مشهد از چنین ناعدالتی هایی که توسط عده ای بر زائرین میشود خوشحال هستند؟ گاهی اوقات اینقدر ناراحت میشویم که ارزو میکردیم این امام در این شهر نبود.... کاش در شهر شمایی که ادعای فرهنگ و زائر دوستی میکنید بود ... انوقت میشد رنگ عوض کردن مردم شهرتون رو دید...
غم چنین اتفاقاتی بیشتر از شما بر دوش این مردم است...مردمی که خود میدانند بی برکتی در مال و نزولات اسمانی در این شهر به دلیل نا عدالتی و ظلمی است که عده ای از مردم در حق زائرین امام رئوف مرتکب میشوند...
ای کاش کمی در نظر دادن کمی انصاف داشتیم...
از طرف تمامی این مردم به خانواده ی این دوعزیز که حقشون چنین اتفاقی نبود تسلیت میگویم... امیدوارم انها چنین بی انصافی یک نفر را به پای بیش از سه میلیون جمعیت این شهر نگذارند...
زیارت قبول....
Iran (Islamic Republic of)
mahta
۱۹:۴۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
اینقد سطحی نباش، یه ذره ادم انصاف داشته باشه بد نیست.
حالا چون چند مورد اینطوری شده باید بگیم همهخ بدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
زائرین با دل پاک به مشهد می روند ولی به بد ترین نحو استثمار می شوند و این اتفاقات بسیار دلخراش هم روی می دهد کسی نیست که لحظه مرگ این دو عزیز را تصور کند. مسئولین یعنی نمی توانند این همه درآمد که از زائرین برای شهر شان وجود دارد را مدیریت کرده و قسمتی را برای رفاه زائران اختصاص دهند. من خودم پارسال رفتم به واسطه گرانی سرسام آور و همچنین نبودن جا یک شب با خانواده رو زمین خوابیدم فرداش برگشتم .از میهمان نوازیشان کلی قدردانی کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۱۰:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
استاندارخراسان مسوليتش را بايد قبول كند
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۰:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خدای من!!!!!!!!!!چقدروحشتناک......واقعا صاحب مسافرخانه مسئوله این قضیس باید به مسئولین اطلاع میداد خداحقشونوبگیره که باسهل انگاریش جونه 2نفروگرفت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
در ایام ولادت امام رضا در سال 92 در یکی از هتلهای اطراف حرم اتاق گرفتم خدمه این هتل اکترا عرب زبان بودند یکی از اونها می گفت ما در ایام عزاداری امام حسین به هر شکل از زوار پذیرایی می کنیم شما در این ایام قیمت هتل ، مسافرخانه و.... چند برابر می کنید ........یا امام رضا مددی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
به نظر من شهرداری مشهد مقصر است به علت اینکه هیچ نظارتی بر این منازل ندارد و آنهارا همانطور رها کرده که هر کاری را انجام دهند .بدون هیچ قانونی که حقوقزایرین را در نظر داشته باشد.
Japan
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
از بس قيمت هتل و مسافرخونه ها گرونه.آدم مجبور ميشه بره اينجور جاها.هميشه اين مصيبتا برا بدبخت و بيچاره هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
جایگاه آن پدرودختر بهشت است انشاالله. روح شان شاد. خدا بیامرزدشون.
سوال اینجاست درشهر مشهد مقدس اینهمه درآمد کلان وجوددارد اما بقدری بی سرسامانی دراین شهر غریب حاکم است اگر وجود آقا امام رضاعلیه السلام نبودند هیچکس به ان شهر سفر نمیکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
در مشهد فقط می خوان ازت پول بگیرند واز ایمنی و بهداشت خبری نیست.ما فقیر بیچاره ها فقط می تونیم همچین خونه هایی اجاره کنیم پول هتل رو که نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۵:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
پس وضعتون خيلي خوبه ما كه چادر ميزنيم و خدا خدا ميكنيم بارون نياد خيس بشيم. واقعا مسئولين كي ميخان نظارت كنن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
واقعا متاسفم کرایه منازل و مهمانسراها بسیار بالاست در مشهد و هیچگونه نظارتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
شاید وقتی دیگر
۰۹:۱۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
می روند به امید زیارت
تا بگیرند حاجت
اما افسوس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۹:۱۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خدایشان بیامورزاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
چرا مسئولان نظارتی اماکن اقامتی کاری نمی کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
مسئولان نظارتي كجا كار مي كنن كه اينجا كاري كنن؟!
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۸:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
وقتی کرایه هتلها سر به فلک بزنه و کسی جوابگو نباشه،همین میشه.خدا رحمتشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
تو اين مملكت كسي در اين مواقع مسئول نيست
Iran (Islamic Republic of)
مهندس محمد شرافت
۰۷:۵۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
چاه فاضلاب به علت ندانشتن هواکش ایجاد وجمع اوری گاز.. ناشی از تجزیه بیولوژیکی ..وتحریب وریزش شده است.توسیعه مهند سی بهداشت محیط ایجاد هواکش جاههای توالت وحمام اشپزخانه الزامی است در صورتیکه سیسسیم جمع اور ای فاضلاب نداشته باشدالزامی است
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۲۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
سود جو سود جو است لطفا تز نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
اقای ایمنی لیسانس فاضلاب داری تز نده به قول اقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خدا بیامرزدشون، خیلی نارحت کننده است.
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۷:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
زائران حرم که با امیدی به زیارت می آیند .
اما مشهدی ها هم خونشان را میمکن.
زائر باید جیبش فقط خالی شود .
مسئولین کی بخود میان !!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
گمنام
۰۷:۲۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
روز های شلوغی زائرانی هستند که توان مالی ندارند آیا نباید برای این زائران عزیز حجراتی ساخت که دوروز در آن بیتوته کنند .زائرینی که دنبال جای ارزان هستند کجا بروند .
هتل ها هم که قیمت ها را بالا میرند تاکسی ها هم که مردم را میدوشند وبالاخره مشهدی ها خون زائران را میمکن
ومسئولین هم هیچ تکانی نمی خورن .
حج فقرا دارد از بین میرود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وباید شاهد فوت دو زائر عزیز بود .
Iran (Islamic Republic of)
مشهدی
۱۱:۲۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۳
مشهد بیش از 3 میلیون جمعیت داره.3 درصد این جمعیت درگیر امورات زوار هستند.از این سه درصد هم که همه خون زوار را نمی مکند.موقع گذاشتن پیام مراقب باشید آخرتتون رو به احساساتتون نفروشید.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۶:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
اداره نظارت بر اماکن عمومی و بهداشت محیط وظیفه دارند از اینگونه اماکن بازدید کنند اگر مکان مناسب نیست مکان را پلمب نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
انقدر قیمت هتل و مسافرخانه بالاست مشتاقان حضرت مجبورن در این جور جاها سکنی بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
محسن از فروس
۰۱:۰۸ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
چون قانونی برای این کار اونا صادر نشده یا شایدم شده که مجازات محکم وقاطعی براش نیست
به امید اون روزی که برای جون مردم ارزش قائل بشن
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۹:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
وقتی هزینه اسکان در هتل ها و مسافرخانه ها سر به فلک بکشد این اتفاق ها هم می افتد...همه به فکر خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
شما رو به خدا به وضعیت مسافرخانه ها در مشهد رسیدگی کنید پول هر چه قدر دلشون بخواد می گیرن امکانات و بهداشت صفر باساختمانها قدیمی و کلنگی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۳
دقیقاً درسته ، فقط کافی دو روز تعطیلی در پیش باشه اون وقت می بینید که چجوری خون مسافرا می ره توشیشه....
هیچ کس هم نظارتی یا نظارتی نداره و یا واقعاً عرفه شده ....
امام رضا جوابشونو بده ایشاا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
قبلا هم چاه یک مسافرخانه ریزش کرده بود و چند نفر اعضای خانواده فوت کردند.
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۷:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
پاسخگو اول نهاد های نظارتی مانند شهرداری و اماکن و استانداری است که هیچ نظارتی برا این وضعیت ندارند.

دوم خود صاحبخانه که چگونه تونسته تغییر کاربری بده و عامل مرگ این دو عزیز بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
خوش حالت ها
انقدر پول هتل گرون که مردم مجبورن برن یه همچین جاهایی
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۰:۵۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
با سلام فقط اعدام صاحبخانه و بس....
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
خدا لعنت کنه آدمهای سودجو رو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۹ شهريور ۱۳۹۳
اون موقع بیشتر مشدی ها از دستت ناراحت میشن
آخرین اخبار