دستمالچی در گفتگو با باشگاه خبر‌نگاران:

هدف شوم آمریکا سرنگونی بشار اسد با همکاری عربستان است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: سوریه کشوری با پرچم مقاومت و در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی است که هدف ایالات متحده سرنگونی این کشور با کمک عربستان است.

"احمد دستمالچی "در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخورد دوگانه آمریکا در سیاست خارجی اظهار داشت: برخورد دوگانه آمریکا در سیاست خارجی خود در راستای  استفاده از استاندارد‌های دوگانه‌ در شرایط موجود است و هنگامی که احساس زیان کند، طرف مقابل را محکوم خواهد کرد.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان یک کشور جهان‌خوار، همیشه به دنبال منافع خودش است.
 
این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به نفوذ آمریکا در سازمان ملل، اظهار داشت: اعمال نفوذ ایالات متحده در سازمان ملل باعث دخالت این کشور در اغلب قراردادهای شورای امنیت به نفع خود شده است.

وی تاکید کرد: این کشور قطعنامه‌های ضد رژیم صهیونیستی را یک جانبه وتو کرده و مانع اجرای آنها می‌شود.

دستمالچی با اشاره به ناکامی آمریکا در سوریه، اظهار داشت: سوریه کشوری با پرچم مقاومت و در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده و هدف ایالات متحده سرنگونی این کشور و  بشار اسد با کمک عربستان است.
 
وی تصریح کرد: آمریکا فکر می‌کرد بتواند با کمک عربستان در جنگ با سوریه پیروز شود،  اما به دلیل ناکار‌آمدی سیاست این کشور و عدم موفقیت عربستان در ماموریت خود، در راه رسیدن به هدف خود شکست خورد و  پی برد که ماری همچون داعش را در آستین خود پرورانده و خطرات حمایت از تروریسم، بیشتر از منافع آنها در سوریه است، بنابراین سیاست خود را در آنجا متوقف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خواست ایران برای سوریه از ابتدا، یک راه حل داخلی و مردمی بود و همین پیش‌بینی هم سرانجام، به کرسی نشست، بشار اسد به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم برگزیده شد و اکنون تروریست‌ها به پایان عمر خود در سوریه نزدیک می‌شوند.


انتهای پیام/
برچسب ها: امریکا ، عربستان ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار