"بابک حمیدیان"بازیگری برای تمام فصول

19 شهریور سالروز تولد یک استعداد خاص در سینماست؛ "بابک حمیدیان" بازیگری‌ است که علاوه بر هنر نمایی بر پرده نقره‌ای به شدت اهل مطالعه و علاقه‌مند به ادبیات است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ بابک حمیدیان متولد 19 شهریور ماه سال 1359 تهران و فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.   
 
حمیدیان در سال 1378 با حضور در یک نمایش، بازیگری را آغاز کرد؛ وی پس از آشنایی با آتیلا پسیانی عضو گروه "بازی" شد. وی اولین نقش خود را در سینما با فیلم به یاد ماندنی "قدمگاه" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور تجربه کرد.   

 

بابک حمیدیان با چهره و فیزیک خاص و منحصر به فرد خود و ایفای نقش‌های مختلف در پروژه‌های گوناگون به بازیگری حرفه‌ای و خاص تبدیل شده است.   

 

از میان آثار سینمایی بابک حمیدیان می‌توان به "مزرعه پدری" سال 82 رسول ملاقلی‌پور، "قدمگاه" 82 محمد مهدی عسگرپور، "خدا نزدیک است" 86 علی وزیریان، "ریسمان باز" 86 کارخانی، "بی‌پولی" 87 حمید نعمت الله، "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" 92 پوران درخشنده و "چ" 92 ابراهیم حاتمی‌کیا اشاره کرد.   

 

بازی درخشان وی در فیلم "هیس دخترها فریاد نمی‌زنند" علی رغم بی‌اعتنایی هیئت داوران جشنواره فیلم فجر به این فیلم، تحسین همگان را برانگیخت و این موج استقبال از نحوه بازیگری وی در نقش شهید وصالی در فیلم چ هم چنان ادامه یافت.   
 


می‌توان گفت بابک حمیدیان بازیگر نقش‌های نسبتا خاصی است که هنر کارگردان را در انتخاب وی برای آن نقش جلوه‌گر می‌کند.


انتهای پیام / اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.