کمپین داعش علیه توییتر

داعش تهدید کرد، کارمندان توییتر را که مسئول بستن حساب‌های کاربری این گروه تروریستی هستند، ترور می‌کند و هشدار داده جنگی را علیه جهان واقعی که مسئول سرکوب آنلاین حساب‌های کاربری این گروه هستند، آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از شبکه خبری ریانووستی، در پی کشته شدن دو خبرنگار آمریکایی به دست داعش، توییتر در اقدامی تمامی حساب‌های کاربری این گروه را مسدود کرده و این اقدام شامل پاک کردن تمام پست‌های تبلیغاتی و مخدوش کردن ویدئوهای اعدام و سربریدن منتشر شده از سوی این گروه تروریستی می‌شود.

در یکی از پست‌های متعلق به اعضای داعش آمده است: زمان پاسخ و واکنش به آن‌هایی فرا رسیده که حساب‌های ما را مسدود کرده‌اند. ما آن‌ها را ترور می‌کنیم. توییتر باید بداند که اگر ما را در دنیای مجازی متوقف کند، ما به جنگ در جهان واقعی با آن‌ها می‌پردازیم.

در پست دیگری که برای یک کارمند توییتر در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا منتشر شده، آمده است: آگاه باش که یک داعشی در درگاه خانه‌ات ایستاده و تو را ترور می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی به محل اصلی تبلیغات افراط گرایان و تروریست‌ها بدل شده‌اند و از این طریق حامیانشان را در سراسر جهان افزایش داده‌اند.

برچسب ها: وبگردی ، داعش ، تویتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار