اعزام کاروان راهیان نور ولایت منطقه 22 به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور

شهردار منطقه 22 گفت:120 نفر از شهروندان منطقه 22 در قالب کاروان راهيان نور ولايت به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبر نگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مولایی که برای بدرقه کاروان راهیان نور ولایت در این مراسم و در مقبره الشهدای گمنام منطقه و در جوار مزار 2 شهید مدفون در این مکان حاضر شده بود، افزود: این برنامه در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره دلاورمردان 8 سال جنگ تحمیلی، حفظ ارزشهای دوران دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی بویژه در میان نسل جوان با مشارکت شهرداری منطقه و باغ موزه دفاع مقدس برای چندمین سال متوالی به اجرا در می آید.

وي گفت: به مکانی دعوت شده اید که زیارتش توفیق و سعادت می خواهد. مطمئن باشید شمادعوت شده اید، آن هم از طرف کسانی که به گفته حضرت امام خمینی (ره)، ره صد ساله را یک شبه طی کردند. به محل شهادت عزیزانی دعوت شده اید  که با بذل جان خود اجازه ندادند کسی به کیان کشورمان تعرض داشته باشد. مناطقی که شما پای می گذارید جایی است مقدس که خون عزیزترین و پاکترین افراد ریخته شده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود وجود ذی نعمت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) را مایه دلگرمی، امنیت و برکت نظام مقدس اسلامی اعلام و خاطر نشان کرد: « به برکت مقتدایی ایشان است که دشمن اجازه هیچ گونه کج فکری نسبت به کشور ما و نظام جمهوری اسلامی ندارد. برای ایشان و سلامتی شان دعا می کنیم. »

شهردار منطقه 22 در ادامه افزود: « منطقه عملیاتی غرب، بدلیل موقعیت جغرافیایی، وجود کوهها و نوع آب و هوا، منطقه سختی برای عملیات جنگی بود اما بچه ها عاشقانه و بدون هیچ چشمداشتی به عشق امام (ره) مملکت، امام زمان (عج) و هموطنانشان، در سخت ترین شرایط ایستادگی کردند. ما با جهان کفر جنگیده ایم و تمامی کشورهایی که امروز می خواهند به کشور ما تعرض کنند، وجود و قدرت چنین کاری را نخواهند داشت. »

در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور ولایت منطقه 22 افزون بر شهردار منطقه 22 معاون اجتماعی و فرهنگی، شهرداران نواحی و برخی دیگر از مسئولان منطقه، برخی از مسئولان باغ موزه دفاع مقدس و فرهنگسرای تهران و شهروندان منطقه نیز حضور داشتند.

گفتنی است کاروان اعزامی از سوی منطقه 22 بمدت چهار روز از مناطق جنگی و عملياتي ايلام، مهران، قلاويزان ،گيلانغرب، سرپل ذهاب،اسلام آباد، پاوه وكرمانشاه بازدید خواهند کرد .



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار