همزمان با جشنواره برترین‌های پارک علم و فناوری استان همدان؛

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور وارد همدان شد

سورنا ستاری صبح امروز دوشنبه بیست و چهارم شهریورماه همزمان با برگزاری جشنواره برترین‌های پارک علم و فناوری استان همدان وارد این استان شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی معاونت علمی وفناوری رئیس جمهوری، دکتر سورنا ستاری معاون علمی وفناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در دهمین سفر استانی خود، صبح روز دوشنبه در میان استقبال مسئولان استانی و دانشگاهی استان همدان برای دیدار با اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان و نیز بازدید از پارک علم و فناوری این استان وارد استان همدان شد.

بر اساس این گزارش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر به پارک علم وفناوری همدان رفت و ضمن شرکت در جشنواره برترین‌های پارک علم و فناوری همدان از شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز پژوهشی این پارک نیز بازدید کرد.

 ستاری در ادامه این سفر در نشستی با روسا، معاونین و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی همدان به بررسی مسایل، چالش‌ها و مشکلات علمی استان خواهد پرداخت.

همچنین ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در دانشگاه بوعلی سینا، بازدید از دانشگاه بوعلی سینا، نشست با روسا، معاونین و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان همدان و سپس شرکت در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری این استان از دیگر برنامه‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر به شمار می‌رود.

گفتنی است در این سفر دکتر علی وطنی، معاون توسعه فناوری، دکتردلیری، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر فتح الله امی، مدیر کل دفتر امور استان‌های معاونت توسعه و فناوری،  پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس مرکز روابط عمومی و امیر حسین کاظمی، مدیر کل حوزه ریاست، دکتر ستاری را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار