طبیب زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نامه اصلاح طلبان به رهبر انقلاب از سر لطف و محبت نیست / می خواهند بر فتنه سرپوش بگذارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نامه نگاری های اخیر اصلاح طلبان به رهبر معظم انقلاب ناشی از لطف و محبت به ایشان نیست، گفت: این جماعت با استفاده از ریا و تقلب قصد رسیدن به اهداف خودشان را دارند.

"زهره طبیب زاده" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه هدف اصلاح طلبان از نامه نگاری های اخیر به رهبر معظم انقلاب صرفا سیاسی است، گفت: بوی انتخابات جدید می آید و شامه سیاسیون هم تیز است؛ به همین دلیل با این قبیل نامه نگاری ها به رهبر معظم انقلاب، قصد دارند که سرپوشی بر کارنامه سیاه عملکرد گذشته خود در فتنه 88 بگذارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه اصلاح طلبان از فرصتی که نظام برای بازگشت آن ها فراهم کرده بود استفاده نکردند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به سران فتنه به اندازه کافی وقت داد تا ازشیوه عملکردی خود دست بردارند و از رفتارهای ساختارشکنانه جلوگیری کنند اما این افراد از فرصت به وجود آمده استفاده نکردند.

وی در ادامه گفت: نامه نگاری های اخیر اصلاح طلبان به رهبر معظم انقلاب ناشی از لطف و محبت به ایشان نیست و این جماعت با استفاده از ریا و تقلب قصد رسیدن به اهداف خودشان را دارند. از منظر این افراد، هدف وسیله را توجیه می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فتنه ، خاتمی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار