سرلشکر فیروزآبادی:

بهانه بمباران تروریست‌های داعش نمی‌تواند مجوز نقض حاکمیت دولت‌های سوریه و عراق باشد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به بسترسازی امریکا و متحدان کاخ سفید برای عملیاتی کردن توطئه‌ای جدید در منطقه گفت: بهانه بمباران تروریست‌های داعش نمی‌تواند مجوز نقض حاکمیت دولت‌های سوریه و عراق را توجیه کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر بسیجی دکتر سید "حسن فیروزآبادی" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی با اشاره به تلاش امریکا و برخی کشورهای غربی و عربی در برگزاری کنفرانس پاریس و بهانه سازی‌های کاذب و فریبنده برای حمله به داعش اظهار داشت: هرگونه اقدام آمریکا و همدستانش در کنفرانس پاریس بایستی با هماهنگی دولت‌های قانونی سوریه و عراق برابر مقررات بین‌المللی باشد.
 
وی افزود: کارشناسان نظامی می‌دانند که بمباران هوایی راه‌حل مبارزه با تروریسم نیست و تنها می‌تواند یکی از اقدامات نظامی در سیکل مبارزه همه‌جانبه با تروریسم باشد.
 
سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه "تجربه‌ای که طی چند ماه گذشته در لبنان، سوریه، عراق وجود دارد نشان می‌دهد که راه مبارزه مؤثر با تروریسم استفاده از تمام تاکتیک‌ها و روش‌ها به‌صورت مکمل است" تأکید کرد: نیروهای با تجربه ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور و نیز ارتش و نیروهای مردمی عراق در این مبارزه نقش اصلی را بایستی بر عهده داشته باشد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: سابقه آمریکا و هم‌پیمانان آن در منطقه به همه مسلمانان هشدار می‌دهد که هدف اصلی توطئه همیشگی طرح خاورمیانه بزرگ برای تنظیم مرزها و چینش حاکمیت‌های سیاسی به نحوی است که یک جریان نفت ارزان به غرب و امنیت پایدار اشغالگران قدس تضمین شود و در این راستا هیچ‌گاه نظر مردم منطقه و منافع کشورهای اسلامی مدنظر قرار نگرفته و نخواهد گرفت.
 
عضو شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: ایجاد داعش و توطئه سرکوب آن بهانه‌ای مزورانه برای تضعیف مسلمانان و تأمین منافع غرب است.
 
سرلشکر فیروزآبادی در پایان با تأکید به ضرورت هوشیاری دولت‌های منطقه و توجه به منافع امت اسلامی و آینده جهان اسلام گفت: امیدواریم کشورهای اسلامی مسلمان منطقه که در اول این بازی در تشکیل داعش کمک کردند، این بار دست و دامن خود را با احتیاط از این توطئه مصون نگه دارند. ان الله لا تفلح الظالمین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملت ایران
۰۱:۳۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
در صورت هرگونه تعرض امریکاییها به مقاومت باید تمام منافع امریکا را زیر اتش گرفت و نابود کرد تا امریکا و اروپا طعم تلخ تجاوز را بچشد و ملت امریکا و اروپا علیه نظام فاسد خود قیام کنند،مرگ بر اسراییل و امریکا.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
سرلشکر ما به وجود شما افتخار میکنیم
آخرین اخبار