مرد افغان پسر ایرانی را با ضربات شمشیر راهی بیمارستان کرد/زورگیری برای خرید کتانی ورزشی

مرد افغان پس از مجروح کردن جوان ایرانی با ضربات شمشمیر با پول زورگیری برای خود لباس و کتانی ورزشی خرید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، هفتم تیر امسال فردی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر به مأموران اعلام کرد که پسرش مورد زورگیری قرار گرفته و به شدت از ناحیه دست مورد ضربات چاقو قرار گرفته است .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی و در حالیکه فرزندش برای انجام اقدامات درمانی در بیمارستان حضور داشت ، به کارآگاهان گفت : عصر روز هفتم تیر ماه ، پسرم در محل کارش در داخل مغازه حضور داشت که جوانی وارد مغازه شده و به قصد زورگیری ، چند ضربه با شمشیر به دست پسرم وارد کرد و پس از سرقت مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد ، از محل متواری شد .
 
بر اساس نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که شدت ضربات وارده به پسر شاکی به اندازه ای شدید بوده که باعث جراحت های بسیار شدید و عمیق در دست وی شده است .
 
29 مرداد ، پسر شاکی پس از انجام دو عمل جراحی بر روی دست چپ خود و در حالیکه به تازگی از بیمارستان ترخیص شده بود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان عنوان داشت که سارق را به صورت کاملا اتفاقی و سوار بر یک دستگاه خودرو 405 به شماره انتظامی ..... مشاهده کرده است .
 
با شناسایی هویت آخرین مالک خودرو 405 ، کارآگاهان موفق به شناسایی متهم بنام "محسن "20 ساله شدند .
 
با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه پاسگاه نعمت آباد ، متهم 20 شهریور دستگیر و به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . بررسی هویت متهم نشان داد که وی از افاغنه مقیم تهران است که بر اساس اعترافات بعدی ، وجوه نقد به دست آمده از سرقت را صرف خرید لباس و کتانی ورزشی کرده است .
 
سرهنگ کارآگاه میرزکی ، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار