چایچی: رنگ مدال‌ها‌یمان از گوانگ‌جو پررنگ تر است

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در خصوص آخرین وضعیت رکاب زنان اعزامی به بازی های آسیایی گفت: اردوها و بازیهای تدارکاتی زیادی را انجام دادیم با توجه به آن رنگ مدال‌هایمان از دور قبل پر رنگ‌تر خواهد بود.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اردوی آمادگی رکاب زنان‌مان را در بخش لیست از تیر ماه در کشور چک برگزار شد بوران تمرینات بسیار اختصاصی و خوبی را با نظراتمان انجام داد و در چندین مسابقه بین‌المللی در کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش و چک برگزار کرد که وضعیت آمادگی ورزشکارانمان بسیار خوب بود تا جایی که در مسابقه‌ای که در کشور چک برگزار شد محمد دانشور توانست نفر دومر در 200 متر شود و این نتایج و عملکردها ما را به این امیدوار کرد که بتوانیم رنگ مدال‌های خود را نسبت به 2010 که تنها 3 مدال برنز داشتیم پررنگ تر کنیم و بتوانیم حضوری موفق‌تر نسبت به سال های گذشته داشته باشیم.

چایچی در خصوص رکاب زنان جاده و کوهستان نیز تصریح کرد: نفرات جاده کشورمان در حال حاضر در اردوی ارتفاع همدان به سر می‌برند و طی گزارشی که سرمربی جاده، ناصری به ما داده است به مرز آمادگی نسبی رسیده‌اند. و نفرات کوهستان هم پس از بازگشت از مسابقات بین‌المللی استامبول به دور 3 به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

چایچی در پاسخ به این پرسش که آیا از نفرات اعزامی به این رقابت‌ها تست دوپینگ گرفته شده است یا خیر بیان کرد: هفته‌ی گذشته از نفرات جاده و کوهستان‌مان در اردوهایشان تست دوپینگ گرفته شد تا بدون هیچ مشکلی در این رقابت‌ها حاضر شوند و خیال ما نیز از این نظر آسوده باشد تا بدون هیچ حاشیه‌ای در این رقابت‌ها حاضر شویم.

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه تیم ملی دوچرخه سواری همیشه توانسته در بازی‌های آسیایی به خصوص در بخش لیست مدال کسب کنند و اکنون با توچه به اینکه تعداد رشته‌ها در رشته دوچرخه سواری از 7 رشته به 5 رشته کاهش یافته باز هم می‌توانیم مدال های رنگی کسب کنیم، امیدواریم که کاروان دوچرخه سواری با توجه به تلاش‌هایی که برای این رقابت‌ها انجام داده است، سربلند به کشورمان بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار