فراسو و علل باروری در زنان

برنامه "فراسو" شبکه راديويی سلامت، 25 شهریورماه، با موضوع "علل باروری در زنان" بر روي موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «فراسو» کاری گروه سلامت جسم و پيشگيری این شبکه رادیویی هر روز  به يكی از حوزه های سلامت جسم و سبك زندگی اختصاص دارد که روز سه شنبه با حضور دکتر صالح پور، متخصص زنان، زایمان و نازایی با موضوع «علل باروری در زنان» تقديم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

در اين برنامه هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه های پزشكی دعوت می شود تا در كنار كارشناس مجری برنامه به سوالات و پيامك های شنوندگان  پاسخ دهند و راهكارهای مناسب  را ارائه میدهند. برنامه 30 دقيقه ای «فراسو» شنبه تا پنچشنبه از ساعت 8:30  از  راديو سلامت پخش می شود.

پخش «مجله پزشكی» با موضوع  دردهای مزمن 

همچنین برنامه «مجله پزشكی» گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت نیز از ساعت 15:05 الی 16:00 درباره علل دردهای مزمن صحبت می‌كند.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، این برنامه هر روز به یكی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد .

انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، رادیو ، گروه ، اختصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار