کرمانشاه/

بازسازی 150 پروژه حرمین ائمه اطهار (ع)

معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در دومین گردهمایی مسئولان ستاد بازسازی و عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: 150 پروژه بازسازی حرمین ائمه اطهار (ع) توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در کشور عراق اجرا شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛عباس قطب‌الدین اظهارکرد: 31 استان سراسر کشور در امر بازسازی حرم‌های ائمه معصوم‌(ع) در عراق همکاری‌های بسیار مطلوبی را داشته‌اند.

معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: کرمانشاه یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه امر بازسازی اعتاب مقدسه امامان بزرگوار در عراق است.

به گفته این مسئول، درحال حاضر در نجف اشرف در مرقد امام علی‌(ع) صحنی به‌ نام حضرت فاطمه زهر‌ا(س) به مساحت 218 هزار هکتار در دست ساخت است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ساخت صحنه عقیله بنی‌هاشم در کربلا را از دیگر پروژه‌های ستاد بازسازی عتبات و عالیات کشور عنوان کرد و گفت: این صحن در مساحت 550 هزار متر مربع از خیمه‌گاه تا تل زینبیه و سپس اتصال به حرم سیدالشهدا را در برمی‌گیرد.

قطب‌الدین یادآور شد: برای ساخت صحن حضرت فاطمه‌ (س) نیز از اعتبارات تمام استان‌های کشور استفاده شده وکار احداث بیمارستان 120 تخت‌خوابی کربلا نیز در 6 طبقه رو به اتمام است.

این مسئول با اشاره به بازسازی 100 درصدی حرمین مطهر امامان معصوم توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ایران، گفت:حرم‌ عسگرین در سامرا نیز پس از تخریب شدن توسط وهابیون با شعار «گنبد را با اشک دیدگان بازسازی می‌کنیم» توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات ایران مجددا ساخته شد

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، بازسازی ، حرمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.