مروری بر مهمترین اخبار اقتصادي" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: در معاملات بورس انرژی در 24 شهریور ، اختلافی با بورس کالا نداریم/ لزوم شفاف‌سازی نحوه فروش سیمان ، ناپایداری جوی در استان های جنوب شرقی و شمال غربی کشور/ دمای تهران رو به کاهش می رود و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است به شرح زير است

قفل مسکن اجتماعی فردا شکسته می‌شود/آیا مسکن اجتماعی جای مسکن مهر را می گیرد؟

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/24/2595623_468.jpg

 این روزها همه منتظر اعلام آخرین اخبار از مسکن اجتماعی هستند مسکنی که به گفته مسئولان وزرات راه وشهرسازی تفاوت عمده ای با مسکن مهر دارد.

ناپایداری جوی در استان های جنوب شرقی و شمال غربی کشور/ دمای تهران رو به کاهش می رود
نقشینه گفت: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب درجنوب استان فارس و برخی مناطق استان هرمزگان، جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست .

لزوم اصلاح قیمت نان با حداقل فشار به مردم
 شریعتمداری گفت: هدف دولت از اصلاح قیمت نان این است که در این راستا به مردم و تولید کنندگان فشاری وارد نشود و کیفیت نان افزایش یابد.

اختلافی با بورس کالا نداریم/ لزوم شفاف‌سازی نحوه فروش سیمان
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: شفاف‌سازی سازوکارهای بورس کالا برای فروش سیمان از جمله مسائلی است که باید به صورت قطعی مشخص شود.

تابلوفرش در پردیس پارسی
‏ ششمین بخش از برنامه تلویزیونی "پردیس پارسی" به روی آنتن شبکه یک می رود.‏

تشكيل ستاد هماهنگي توسعه صادرات به روسيه
وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت گفت: با ايجاد ستاد هماهنگي با حضور نمايندگاني از وزارتخانه هاي صنعت، معدن و تجارت، جهادكشاورزي، امور خارجه،گمرك ،بانك مركزي و تشكل هاي بخش خصوصي و به رياست اتاق بازرگاني صنايع و معادن و كشاورزي ايران تشكيل شود.

در معاملات بورس انرژی در 24 شهریور

امروز دوشنبه 24 شهریور ماه در بازار برق بورس انرژی تعداد 1هزار و 336 سهم به ارزش 14 هزار و 805 ریال در 71 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

ثرود صدر نشین معاملات فرابورس
 امروز دوشنبه 24 شهریور ماه در پایان معاملات فرابورس تعداد 32 هزارو 52 سهم به ارزش 426 هزار و 981 ریال در 11 هزار و 85 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

افزایش حجم خطوط انتقال گاز به ٦١ هزار کیلومتر، در افق 1404

امام گفت: در حال حاضر ٣٣ هزار و ١٢٤ کیلومتر خط لوله انتقال گاز در کشور وجود دارد که این میزان در افق ١٤٠٤ به ٦١ هزار و ٤٥٧ کیلومتر می‌ رسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار