سفر بخیر به بارگاه امام رضا (ع) می‌رسد

برنامه تلویزیونی "سفر بخیر" به تهیه كنندگی ایوب جمشیدی، كه هفته گذشته میهمان مردم شهركرد بود این هفته سه‌شنبه 25 شهریورماه به مشهد مقدس می‌رسد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه تلویزیونی "سفر بخیر" كاری از گروه اجتماعی شبكه سه سیماست كه در ایام تعطیل و پرتردد جاده های كشور برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده ها و طرح نكات آموزشی و هشدار دهنده به مردم سه شنبه ساعت  22:20 روی آنتن شبكه سه  می‌رود.

در برنامه "سفربخیر" سه‌شنبه 25 شهریور ماه ،جناب سرهنگ گرائیلی رئیس پلیس راهور استان خراسان رضوی، جناب سرهنگ صفایی  رئیس پلیس راه استان و دو راننده برتر درون شهری و برون شهری این استان حضور دارند كه از این دو راننده قدردانی می‌شود.

"سفر بخیر" در روز چهارشنبه 26 شهریورماه مجددا به تهران بازگشته و به مناسبت بازگشایی مدارس در خدمت جناب سرهنگ حسینی رئیس پلیس تهران بزرگ خواهد شد.

در برنامه "سفربخیر" میهمانان حاضر در برنامه برای سفری امن و بی خطر هموطنان مواردی را به مخاطبان این برنامه گوشزد می كنند.

برنامه "سفر بخیر" استثنا در شهریور ماه و به علت حجم زیاد مسافرت‌های برون شهری درهفته دو بار  با اجرای شاهین جمشیدی از شبكه سه سیما  پخش می شود.

"سفر بخیر" در سری جدید خود با رویكردی اجتماعی تر معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف كشور را در دستور كار خود قرار داده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، تلویزیون ، سفر ، بخیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار