رودهن/

شمارش معکوس مرگ اسرائیل در جهان اسلام

امام جمعه شهرستان پردیس گفت : شمارش معکوس مرگ اسرائیل در جهان اسلام به عنوان یک غده سرطانی به تعبیر امام خمینی (ره) به حرکت درآمده است.

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد بیداری اسلامی در جهان گفت :اسرائیل با کشتار مردم غزه و نقض هزارمین بار حقوق بشر چهره زشت خود را به جهان نشان داد .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : امریکا در راس هرم استکبار جهانی دیگر به عنوان یک ابرقدرت در جهان مطرح نیست بلکه جهانیان این ضلع از استکبار جهانی را به عنوان شیطان بزرگ و سلاح نقض حقوق بشر می نامند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه کشتار و کودک کشی استکبار جهانی در غزه ابزار رخ نمایی چهره زشت استکبار جهانی با دنیا بود ، تصریح کرد : امریکا و اسرائیل با نسل کشی در غزه و بهره گیری از گروه داعش به عنوان یک ابزار شیعه کشی در راستای تخریب اسلام در بلاد مسلمین حیات استعماری خود را در دنیا به خطر انداختند .

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به موج بیداری اسلامی برای ایستادگی ملت های آزادی خواه جهان در برابر استکبار جهانی ، اضافه کرد : بیداری اسلامی ملت های مبارز در جبهه ضد استکباری و ضد استعماری را از خواب غفلت بیدار کرده است .

حجت الاسلام توسلی در خاتمه اظهار داشت : ایران اسلامی با برخورداری از سوابق درخشان در جبهه مبارزه با استعمار و استکبار جهانی با خلق حماسه هایی مانند دفاع مقدس به عنوان منبع انتشار بیداری اسلامی و انعکاس این نور با تشعشعات استقلا و آزادی در جهان در صف اول و خط مقدم استکبار ستیزی و پرچمدار این نهضت ارزشی قرار دارد./ز

منبع:فارس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.