شهرکرد/

پیشگیری فرهنگی مهم‌ترین راهکار پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است

معاون پیشگیری از وقوع جرائم سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری پیشگیری فرهنگی مهم‌ترین راهکار پیشگیری از وقوع جرم در جامعه دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اشرف عسگری، اظهار کرد: خشونت خانگی یکی از معضل‌های اساسی جامعه امروز ما به‌شمار می‌رود که تاثیر منفی بر تمام اعضای خانواده دارد.

وی افزود: برای بررسی این معضل و ارائه راهکارهای مناسب کارگاه آموزشی سه روزه با حضور کارشناسانی از سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

عسگری بیان داشت: خشونت خانگی یعنی خشونت یک عضو علیه عضو دیگر خانواده که بر این اساس می‌تواند بر کیان خانواده تاثیرات مخربی را داشته باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرائم سازمان بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: این کارگاه آموزشی با هدف حساس کردن بیشتر کارشناسان به این موضوع در حال برگزاری است که امیدوارم خروجی مناسبی در این زمینه داشته باشد.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با تهیه یک برنامه عملیاتی که بتواند نهاد خانواده را تحت‌الشعاع قرار دهد به کمک کارشناسان حاضر در این کارگاه آموزشی تهیه و در آینده نیز عملیاتی کنیم.

عسگری اجرای برنامه‌های فرهنگی در جلوگیری از وقوع جرائم در جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: پیشگیری فرهنگی که در آن خود مردم مشارکت فعال داشته باشند تاثیر بسزایی در کاهش جرائم دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، جرم ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.