گودرزی در دومین نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیئت علمی ورزشی مطرح کرد؛

دادگاه جرایم ورزشی تشکیل می‌دهیم

دومین نشست هم‌اندیشی استادید واعضای هیئت علمی، علوم ورزشی کشور با وزیر ورزش و معاونانش‌ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین نشست هم‌اندیشی اساتید و اعضای هیئت علمی علوم ورزشی کشور از ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 25 شهریور در هتل المپیک برگزار شد.
 
محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، نصراله سجادی، ربابه شهریان، غلامرضا شعبان بهار، مناف هاشمی، امیررضا خادم، عبدالحمید حمیدی معاونان وزارت ورزش و نیز "مهرزاد حمیدی" رئیس فدراسیون ورزش دانشگاهی به همراه برخی از اعضای علمی هیئت علمی، تربیت بدنی در این جلسه حضور دارند.

اولین سخنران این جلسه محمود گودرزی بود که درباره مسائل ورزش کشور به صحبت پرداخت که نکات مهم این صحبت بدین شرح است: در مورد فضیلت ورزش که 35 درصد افراد متخصص در ورزش کشور نداریم.

اعتبارات زیادی را به ورزش همگانی اختصاص دهیم متاسفانه در کشور به این امر کمتر توجه شده این آلودگی‌ها و مریضی‌ها به همین دلیل است به این قضیه بیشتر اهمیت دهیم تا این مسائل به وجود بیاید.

وی ادامه داد : طبق برآوردهای انجام شده تهران و البرز جزو محروم ترین استان ها هستند همچنین 3870 پروژه کلنگ زده شده بدون بودجه و برنامه ریزی شده همچنان بلاتکلیف است .

  به ورزشکاران در دورهای قبلی به صورت مشتی سکه داده می شود و این باعث بالا رفتن توقع فدراسیون ها شده بود.


انتهای پیام/
برچسب ها: جلسه ، اعضا ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
اولی مجرم خودتی چرا با احساسات میلیون ها هوادار پرسپولیس بازی میکنی و به خاطر کینه ی شخصی دایی رو به اون شکل برکنار میکنید
آخرین اخبار