عملیات ویژه پلیس 2 استان برای دستگیری "توزیع کننده بزرگ حشیش"

سوداگر مرگی که با تهیه مواد مخدر از استان البرز، اقدام به پخش حشیش در سطح وسیعی از مناطق شرق استان تهران می کرد، در مخفیگاهش دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق گزارش‌های واصله از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز اطلاع پیدا می‌کنند، فردی به هویت "مراد" اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در وسیعی از محدوده شرق تهران می کند.

لذا ماموران پس از تحقیق در این رابطه و بررسی اخبار واصله و اطمینان از صحت موضوع، پرونده را به صورت مکتوب به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم را دریافت می کنند.

در ادامه ماموران عملیات ویژه تهران بزرگ با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز به خیابان پیروزی مراجعه و پس از اطمینان از  از حضور متهم وارد مخفیگاه وی شده و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری قاچاقچی مواد مخدر می شوند.

گفتنی است در بازرسی ماموران از مخفیگاه متهم حدود 56 کیلوگرم حشیش کشف و یک دستگاه خودروی 405 توقیف شد که به پایگاه مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

سرهنگ محمد بخشنده سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: تلاش ماموران با جدیت تمام در جهت روشن شدن سایر حقایق و زوایای پنهان این پرونده و همچنین شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط به این پرونده کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار