مشهد/

راه‌اندازی نخستین واحد مکانیزاسیون برنج کشور توسط کمباین سازی ایران

مدیر عامل شرکت کمباین سازی ایران از راه‌اندازی نخستین واحد مکانیزاسیون برنج برای نخستین‌بار در کشور خبر داد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، سعید توسلی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سال گذشته انجام شد راه‌اندازی نخستین واحد مکانیزاسیون برنج در کشور بود که در راستای خروج از رکود تولیدکنندگان و همچنین صنعت ماشین‌آلات و ادوات و تجهیزات کشاورزی انجام شد.

وی با بیان این که کمباین‌سازی ایران به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات برداشت غلات در منطقه و کشور محسوب می‌شود، گفت: این شرکت یکی از واحدهای تولیدی زیر مجموعه آستان قدس رضوی بوده که به عنوان بزرگ‌ترین تأمین کننده ماشین آلات و ادوات کشاورزی در منطقه، مأموریت خود را کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی با هزینه کمتر و صرفه اقتصادی بیشتر قرار داده است.

وی تصریح کرد: با لطف پروردگار و مساعدت و حمایت‌هایی که آستان قدس رضوی داشته است، توانسته‌ایم با تامین 100 درصدی نیاز کشور و تولید 90 درصد کمباین در داخل، از خروج ارز جلوگیری کنیم.

توسلی، واردات و تامین کمباین سنگین و تراکتور سنگین، تامین و طراحی سیستم آبیاری بارانی، سیستم ضد تگرگ، طراحی و تولید بیلر 351، ساماندهی خدمات فروش و پس از فروش را از مهم‌ترین اقدامات اساسی انجام شده و برنامه آتی شرکت کمباین سازی ایران ذکر کرد.

وی یادآور شد: این شرکت در سال 92، موفق به اخذ گواهی آزمون کمباین برداشت غلات مدل 1055i از وزارت جهاد کشاورزی و دریافت گواهی‌های تأیید از مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی شده است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: مشهد ، برنج ، مکانیزاسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.