مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت؛

افتتاح جشنواره مشکات در منطقه یک/ سومین دوره آموزشی، ترویجی مشکات در شمال تهران افتتاح می‌شود

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: جشنواره مشکات در ۲۵ شهریور در سالن کنفرانس منطقه یک افتتاح می‌شود.

بی‌نظیر سیاوشی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره مشکات با تقویت مشارکت مردی و ارتقاء ارتباطات اجتماعی، رویکرد محله محوری را در جامعه افزایش می‌دهد.  
 
وی بیان کرد: مشکات یک جشنواره آموزشی، ترویجی و مشارکتی است و تلاش بر این است که با توجه به مدیریت شهری، بتوان آموزشهای موثر و هدفمندی را طوری ارائه داد که مردم، مشارکت کننده باشند و این نیازمند آموزشهای شهروندی است.  
 
مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک تصریح کرد: در شهرهایی که به موضوعات آموزشی و فرهنگی توجه بیشتری می‌شود، شاهد کاهش مشکلات و مخاطرات شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهری هستیم، پس باید در موضوع آموزشهای شهروندی اهتمام بیشتری داشته باشیم.  
 
وی اظهار داشت: این جشنواره در ۶ گروه محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، سیما و هویت شهری، حقوق و تکالیف شهری، اقتصاد خانواده و شهر و در ۱۹ محور در ۳ گروه سنی کودکان (۵ تا ۱۱ سال) نوجوانان (۱۲ تا ۱۷ سال) و جوانان و بزرگسالان (۱۸ سال به بالا) برگزار می‌شود.  
 
سیاوشی عنوان کرد: گروه سنی کودکان در قالب خاطره (انشاء) و نقاشی، گروه سنی بزرگسال در قالب عکاسی، کاریکاتور، تصویربرداری، پوس‌تر و ارائه دید خلاقانه می‌توانند آثار خود را به سرای محلات ارائه دهند.  
 
وی افزود: فعالیتهای آموزش محور با موضوع شهروندی و توسعه اخلاق شهروندی از اهداف اداره کل آموزشهای شهروندی است و در این آموزش‌ها، مدیریت محله در سطح منطقه در نوک پیکان قرار گرفته است.  
 
مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور مدیرکل، معاون و قائم مقام و کار‌شناسان اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری منطقه یک، شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی دهگانه، معاونین شهردار منطقه، مدیر اداره آموزشهای شهروندی و کار‌شناسان آموزش و مدیران محلات ۲۶ گانه برگزار می‌شود.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آموزش ، جشنواره ، مشکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار