درخواست دعوت از رئیس دیوان عدالت اداری؛

صابری: از رئیس دیوان عدالت اداری برای پاسخ به ابطال مصوبات شورا دعوت شود

عضو کمیسیون نظارت حقوقی شهر تهران گفت: با توجه به اظهار اخیر رئیس دیوان عدالت اداری در رابطه با ابطال مصوبات شورا باید از ایشان جهت پاسخگویی به این مسئله در صحن شورا دعوت شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر علی صابری عضو حقوقدان و روشندل شورا با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس دیوان عدالت اداری در یکی از خبرگزاریها اظهار داشت: درج تیتری از سوی ایشان با عنوان ابطال مصوبات شورا در واقع به نوعی مواجهه و موضع‌گیری در برابر شورا بوده و بهتر است از ایشان در خصوص پاسخ به این مسئله در شورا دعوت شود.

وی افزود: هرچند یکی از موضوعات مورد تأکید شورای چهارم تعامل با قوه مجریه در این دوره بوده و اقداماتی نیز با دعوت از مسئولان و وزرا در این زمینه تاکنون صورت پذیرفته اما متاسفانه تعامل با قوه قضاییه مغفول مانده است.

عضو کمیسیون نظارت وحقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ناعادلانه بودن اظهارنظر از سوی مقام قضایی به عنوان یک داور بین دولت ومردم، خاطر نشان کرد: اگر این اظهارات با دید آسیب‌شناسی بوده شاید به نوعی کمک به شورا محسوب شود اما موضوع مهم آن است که این اظهارات با رویکرد کارشناسی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
برچسب ها: عضو ، صابری ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار