بیش از سه هزار بازرسی از واحدهای صنفی در تهران انجام شد

مديرکل استاندارد استان تهران از انجام سه هزار و 729 بازرسی از مراکز عرضه و توليد فراورده‌های مشمول استاندارد اجباری خبر داد و گفت: در جهت نظارت بر اجرای استاندارد کالا و خدمات، بيش از شش هزار کالا نيز نمونه‌برداری شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره کل استاندارد استان تهران، مسلم بيات در تشريح اين خبر افزود: در اين بازرسي ها و با همکاري شرکت هاي نمونه برداري و بازرسي مورد تاييد اين اداره کل، در پنج ماه اول سال، از شش هزار و 119 کالا نيز نمونه برداري شده است.

وي با اشاره بر اينکه از اين بازرسي ها 85 بازرسي مربوط به آسانسور بوده است، ادامه داد: سه هزار و 447 آزمون از نمونه ها، که شامل انگ فلزات گرانبها نيز است، انجام شد.

مديرکل استاندارد تهران با اشاره بر اينکه نمونه هاي گرفته شده، در آزمايشگاه هاي اداره کل و آزمايشگاه هاي همکار مورد آزمون قرار مي گيرند، اضافه کرد: کارشناسان بر اساس نتيجه آزمون و رد يا قبول نمونه ها، اقدام مي کنند؛ در صورتي که نتيجه آن ازجانب آزمايشگاه مردود و نامنطبق با الزامات استانداردهاي ملي مربوط اعلام شود، بازرسان و کارشناسان آن اقلام را توقيف و جمع آوري و خط توليد آن را پلمپ مي کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازرسی ، واحد صنفی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار