طبیب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جبهه پایداری دیدگاه خشک ندارد / حجت شرعی خود را از شورای فقها می‌گیریم

یک عضو جبهه پایداری گفت: فقهای جبهه پایداری دیدگاه خشکی ندارند که اگر مثلا اخبار درستی از شرایط موجود را به صورت دقیق به آن‌ها انتقال دهند روی دیدگاه‌های خود به شکل سلبی پافشاری کنند و مجموعه شورای مرکزی و در راس آن دبیرکل هم اینگونه نیستند.

"زهره طبیب زاده" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید از استانداردهای خالصانه خود عدول کنند، گفت: باید طبق شرایط سیاسی جامعه پیش رفت و یک نسخه یکسان را نمی‌توان برای همیشه پیچید؛ بر همین اساس اصولگرایان باید با عدول از خواسته‌های خود به گزینه صالح‌ترین فرد ممکن دست بزنند.

وی در ادامه افزود: عقل و درایت سیاسی اقتضا می‌کند که اصولگرایان برای انتخاب فرد اصلح با هم وحدت داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن رد ادعای وجود شکاف در جبهه پایداری، اظهار داشت: جبهه پایداری وجه تمایز خود با سایر احزاب سیاسی را در این می‌بیند که یک روحانی فقیه، عالم، خط امامی و معتقد به ولایت مقام معظم رهبری نقش جانشین ولایت در این مجموعه سیاسی را بر عهده دارد.

طبیب زاده افزود: جبهه پایداری حجت شرعی خود را از شورای فقها می‌گیرد.

وی با باطل دانستن شایعات مربوط به اختلاف مرتضی آقا تهرانی(دبیرکل جبهه پایدای) با اعضای شورای فقاهتی جبهه پایداری، گفت: هیچ وقت حجت الاسلام آقا تهرانی ساز جدایی و مخالفت را با شورای فقاهتی سر نداده اند، حجت الاسلام آقا تهرانی شاگرد آیت الله مصباح یزدی و یکی از مطیع ترین افراد نسبت به ایشان است.
 
عضو فراکسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روش کاری شورای مرکزی و در راس آن دبیرکل جبهه پایداری در برخورد با مسائل سیاسی روز، روش بحث و اقناع است، گفت: فقهای جبهه پایداری دیدگاه خشکی ندارند که اگر مثلا اخبار درستی از شرایط موجود را به صورت دقیق به آن‌ها انتقال دهند روی دیدگاه‌های خود به شکل سلبی پافشاری کنند و مجموعه شورای مرکزی و در راس آن دبیرکل هم اینگونه نیستند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب فرد مورد نظر جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92، گفت: آیت الله مصباح یزدی به شورای مرکزی جبهه پایداری گفتند که شما روی گزینه مورد نظر به توافق برسید و به صورت مکتوب ابلاغ کنید.
 
این عضو جبهه پایداری در ادامه با اشاره به اینکه یک رابطه متقابل فی‌مابین شورای مرکزی و شورای فقاهتی جبهه پایداری وجود دارد، افزود: شورای مرکزی جبهه پایداری اعتقاد دارد که هر چه از سوی شورای فقاهتی حکم شد آن را بپذیرد.

طبیب زاده افزود: صحبت‌هایی که از سوی رسانه‌های لیبرال برای ایجاد شکاف در جبهه پایداری مطرح می‌شود صرفا هدفی جز سر پوش گذاشتن بر روی اختلافات داخلی خود را ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار