هیچ چیز خوبی در گیشه‌های آمریکا وجود ندارد

فیلم "هیچ کار خوبی نیست" درنخستین هفته ی نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ فیلم " هیچ کار خوبی نیست " درنخستین هفته ی نمایش در دو هزار و 175 سینما، بیست و چهار میلیون و 250 هزار دلار کسب کرد و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم را "سم ميلر" کارگردانی کرده و ادریس البا و تاراجی پی هِنسون نیز در آن ایفای نقش کرده اند.

قسمت دوم فیلم درام " داستان دلفین" ساخته ی چارلز مارتین اسمیت و بازی مورگان فریمن، هری کانیک جونیور و ناتان گامبل، در نخستين هفته ی نمایش در سه هزار و 656 سینما، 15 میلیون و 873 هزار دلار فروخت.

اما فیلم اکشن " نگهبانان کهکشان" به کارگردانی جیمز گان و بازی کریس پرات، ون دیزل و جان سی ریلی در هفتمین هفته ی نمایش در سه هزار و  104 سینما، هشت میلیون و 102 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 305 میلیون و 987 هزار دلار رساند.

جایگاه چهارم این لیست به فیلم اکشن " لاکپشت های نینجا" ساخته ی جاناتان لایبزمن و بازی مگان فاکس، ویل آرنت و جانی ناکسویل اختصاص دارد که در ششمین هفته ی نمایش در دو هزار و  957 سینما، 4 میلیون و 855 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 181 میلیون و 96 هزار دلار رساند.

فیلم کمدی " بیا پلیس باشیم" نیز در پنجمین هفته ی نمایش در دو هزار و  755 سینما، 4 میلیون و 378 هزار دلار بدست آورد و مجموع فروش خود را به 73 میلیون و 50 هزار دلار رساند. این فیلم را لوک گرینفیلد کارگردانی کرده و جک جانسون و دیمون وایانز جونیور نیز در آن ایفای نقش کرده اند.




انتهای پیام/

برچسب ها: جدول ، اکران ، فروش ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.