مجری برنامه "بچه‌های ایران":

ارتباط نزدیک مجری با مخاطب از درون و بطن مجری سرچشمه می‌گیرد

فرشاد حسن پور مجری گفت: اجرای ما در برنامه "بچه‌های ایران" بر خلاف مجری بازیگرها دیالوگ محور نیست.

فرشاد حسن پور مجری برنامه "بچه‌های ایران" در گفتگو با حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: شبکه جام جم یکی از ویژگی‌هایی است که اجرای ما را در برنامه "بچه‌های ایران" متفاوت می‌سازد چرا که آشنایی مردم خارج از کشور به ویژه نوجوانان با زبان فاخر فارسی و ملی کشور با دنبال کردن اهداف ویژه خود است.

وی با اشاره به اجرای خود در یکی از برنامه‌های شبکه 2افزود: این ویژگی به لحاظ گستردگی دایره لغات و واژگان که به دنبال کلمات، مترادف‌ها و حتی ضرب‌المثل‌ها می‌رویم، نیز در پیشبرد برنامه به سمت جلو کمک می‌کند.

وی بیان کرد: موضوعات برنامه توسط محمود سلامیان تهیه کننده برنامه به ما ارائه می‌شود و با یک ساعت تمرین سعی داریم در طول برنامه به دنبال دیالوگ گرایی نباشیم و با نگاهی محتوا گونه  به اجرای برنامه کمک کنیم.

حسن پورعنوان کرد: نقش یک مجری نسبت به یک مجری بازیگر این جا مشخص می‌شود که اجرای یک برنامه زنده با حداقل 2روز تمرین برای برقراری ارتباط با مخاطب خود را آماده می‌کند. در صورتی که یک مجری خارج از محدوده نقش آفرینی با مخاطب در ارتباط است.

وی در خصوص تعدد مجریان در برنامه افزود: اجراهای مجریان در کنار یکدیگر سبک جدیدی نیست، حتی در برخی از برنامه‌ها با 4مجری برنامه اجرا می‌شود. بنابراین در برنامه "بچه‌های ایران" اتفاق افتاده که با حضور یک  مهمان و3مجری برنامه روی آنتن رفته است.

این مجری بیان کرد: بعضی از برنامه‌هایی که کارگردان هنری دارند درآن مجری به صورت دیالوگ با مخاطب در ارتباط است که از آن به عنوان مجری بازیگر یاد می‌شود و با دارا بودن مشخصه‌ای چون  میزانس همراه است، ولی اجرای ما به دلیل شخصیت واقعی خود در برنامه نیز این است که  بتوانیم به  گونه‌ای ساده با مخاطب ارتباط برقرارکنیم.

وی با اشاره به مجریان موردعلاقه خود اظهار داشت: اجرای فرزاد حسنی، رضا رشیدپور و محمد صالح اعلاء را به لحاظ اجرای ادبی خاص و سنگین خود و سبک هومن حاجی عبدالهی به لحاظ شاد و فعال بودنش می‌پسندم.

حسن پور درخصوص دیگر فعالیت خود گفت: کار هنری خود را در عرصه کارگردانی و نویسندگی تئاتر شروع کردم و بعد مسیرم به سمت اجرا در تلویزیون تغییرکرد وهمچنین تاکنون در 2تله فیلم به  ایفای نقش پرداختم که می‌توان به فیلم تلویزیونی"شب کنکوری" به کارگردانی محمد راوندی اشاره کنم.

مجری برنامه بچه‌های ایران در پایان در خصوص دیگر پشنهاد خود در عرصه اجرا افزود:‌درحال حاضر پیش تولید یک برنامه علمی- پژوهشی با عنوان "رتبه ایرانی" را برای اجرا به همراه همسرم حدیث دکایتی برای شبکه سوم سیما دارم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مجری ، مخاطب ، برنامه ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.