صابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جمهوری اسلامی مبارزه با تروریسم منطقه‌ای را در عمل ثابت کرده است

یک کارشناس سیاسی گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچگاه بازیچه دست سیاست‌های منفعت‌طلبانه آمریکا و انگلیس قرار نخواهد گرفت، چرا که جمهوری اسلامی ایران در عمل مبارزه خود با تروریسم منطقه‌ای را به اثبات رسانده‌ است.

"رضا صابری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیان اینکه در طول تاریخ هیچگاه اقدام بشر دوستانه‌ای از آمریکایی‌ها مشاهده نشده و اینها همواره به دنبال منافع خود هستند، اظهارداشت: پدیده تروریستی داعش مولود سیاست‌های آمریکایی برای حفظ حیاط استکبار در منطقه است. 

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها صداقتی در طرح مبارزه با داعش ندارند، گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچگاه بازیچه دست سیاست‌های منفعت‌طلبانه و آمریکا و انگلیس قرار نخواهد گرفت. چرا که جمهوری اسلامی ایران در فعل مبارزه خود با تروریسم منطقه‌ای را به اثبات رسانده‌ است.

صابری با تاکید بر اینکه مردم سوریه و عراق به کمک دولت‌هایشان توانستند تروریست‌های جنایتکار داعش را شکست داده و به عقب برانند، تصریح کرد: طرح حمله نظامی به داعش از سوی غرب بهانه دیگری برای بازگشت آنان به منطقه است. لذا دولت عراق باید هشیار باشد و اجاره ندهد پای متجاوزان آمریکایی بار دیگر به این کشور باز شده و استقلال عراق خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: عراق ، داعش ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار