عضو هیأت مدیره پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رحیمی عوام فریبی و مظلوم نمایی می‌کند/ سیاسی مردانگی کرد و خیلی حرف‌ها را نزد

کاظم‌پور در خصوص گفته‌های رحیمی در یک برنامه تلویزیونی گفت: در این برنامه مشخص شد که رحیمی دروغگو است و عوام فریبی می‌کند!

کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: دخالت وزارت ورزش و جوانان در برکناری دایی یک موضوع دروغی بود که توسط رحیمی مطرح شد.

وی تصریح کرد: با اینکه وزارت ورزش و جوانان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس است و حق دخالت در امور این باشگاه را دارد اما اینکار را انجام نمی‌دهد و دخالتی در امور باشگاه نمی‌کند.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اعضای هیأت مدیره با استقلال فکری، رأی به برکناری دایی دارند. اما رحیمی مدیرعامل تیم شأن خود را رعایت نکرده و حکم هیأت مدیره را به مرحله اجرا درنیاورد.

کاظم‌پور عنوان کرد: ما اعضای هیأت مدیره با فکر و درست عمل می‌کنیم اما رحیمی قصد داشت که باشگاه را به چالش بکشاند.

اگر در تمرین پرسپولیس بعد از برکناری دایی خون از دماغ کسی می‌آمد رحیمی باید پاسخ می‌داد اما وی با لجبازی قصد داشت که تیم را به چالش بکشاند.

**هیئت مدیره پرسپولیس یک شرکت است

وی بیان کرد: هیأت مدیره پرسپولیس به صورت یک شرکت است و اعضای تیم پرسپولیس هم زیر مجموعه‌اش است بر این اساس مدیر عامل تیم باید مصوبات هیأت مدیره را اجرا می‌کرد اما رحیمی اینکار را نکرد.

کاظم‌پور عنوان کرد: کمیته فنی باید مسائل فنی تیم را تحلیل می‌کرد اما رحیمی کمیته فنی را قبول نداشت و اجازه کار به این کمیته را نداد، وی خودش را رئیس کمیته فنی کرد و حتی یک جلسه هم تشکیل نداد.

**هدف رحیمی کشاندن تیم به بحران بود

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: رحیمی قصد داشت که تیم به بحران کشیده شود به خاطر همین حکم برکناری دایی را به وی اعلام نکرد به هر حال رحیمی و دایی مظلوم نمایی می‌کنند.

کاظم‌پور بیان کرد: سیاسی مردانگی کرد و خیلی حرف‌ها را نزد اعضای هیأت مدیره اختلاف نظر دارند اما در آخر اتفاق نظر بین آنها به وجود می‌آید. هر مصوبه‌ای که رحیمی آورد اعضای هیأت مدیره آن را تصویب کردند.

**14 میلیارد در باشگاه گم شد

وی در ادامه بیان کرد: ما 14 میلیارد به رحیمی دادیم اما معلوم نیست رحیمی این پول را صرف چه کارهایی کرده است. این پول در باشگاه گم شد. رحیمی عوام فریبی می‌کند.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: اعضای هیات مدیره آزادمنش هستند و درخشان مثل شیر تیم را تحویل گرفت همچنین عبدی هم فرد آکادمیک است وی برنامه‌ فوتبال را تعیین می کند.

** درخشان یک پرسپولی تمام عیار است

وی درباره گزینه‌های سرمربیگری تیم پرسپولیس بیان کرد: فرکی جزو گزینه‌هایمان بود اما وی پیشنهاد ما را نپذیرفت، کرانچار هم به هر جهت نشد که سرمربی تیم شود. درخشان یک پرسپولیسی تمام عیار است و به خاطر همین وی را سرمربی تیم کردیم.

وی درباره اینکه چرا رحیمی ازگزینه‌های سرمربیگری اطلاعی نداشت، عنوان کرد: ما فهمیدیم که رحیمی قرار است بازی در آورده و مصوبات هیات مدیره را اجرا نمی‌کند، بر این اساس تصمیم گرفتیم که با گزینه‌ها مذاکره کنیم. رحیمی بی‌عرضگی و ندانم کاریش را تقصیر دیگران می‌اندازد.

 عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: دایی می‌گوید یک مربی حرفه‌ای است اما وی نمی‌داند که وقتی مدیر عامل برکناری شود قائم مقام باشگاه اتوماتیک وار جایگزین مدیر عامل می‌شود و تصمیمات را می‌گیرد. اما دایی بیان کرده بود که منتقمی را قبول ندارم.

**تمام اختیارات لازم را از وزیر ورزش و جوانان گرفتیم

کاظم‌پور اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان رییس مجمع باشگاه پرسپولیس است و گودرزی می‌توانست از حوزه اختیاراتش استفاده کند اما اینکار را نکردT، ما فقط یک جلسه با گودرزی داشتیم و حکم مان را  
گرفتیم و بعد از آن وزیر همه اختیارات را دست ما داد و دخالتی در امور پرسپولیس نمی‌کند.

وی تصریح کرد: اینکه رحیمی بیان کرده که وزارت ورزش و جوانان در برکناری دایی نقش داشته یک نوع ظلم و بی‌انضباطی است، دروغگویی هم حدی دارد!

** تمام اعضا خواستار عزل دایی بودند

کاظم‌پور عنوان کرد: رحیمی اختیارات قانونی اعضای هیات مدیره را زیر سوال برده است. همه اعضا متفق‌القول خواستار برکناری دایی بودند و این طور نبوده که با زور عزل دایی را امضا کرده باشند.

وی درباره دریافت نکردن حقوق از سوی رحیمی تصریح کرد: رحیمی مظلوم نمایی می‌کند. وی می‌آمد و حقوقش را می‌گرفت ما حرفی نداشتیم، همچنین قضیه یک میلیاردی را که مطرح می‌کند درست نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من حاضرم که در یک کنفرانس خبری تمام اتفاقات تیم پرسپولیس را بازگو کنم، همچنین قصد توهین کردن به کسی را ندارم و می‌خواهم با احترام جواب رحیمی و دایی را بدهم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۳
سلام . شما طرفداران دایی چقدر میسوزید از برکناری . شما واقعا طرفدار پرسپولیس نیستید وگرنه اینقدر حرف الکی نمیزدید. مگر شما نمیبیند تیم از دقیقه شصت توان راه رفتن ندارد - تمام توپهای ریباند توسط تیم حریف تصاحب میشه - تیم تحت پرس دست و پاشو گم میکنه . شما واقعا این ضعف ها را نمیبینید. بله کسی که پول میدهد تصمیم هم میگیرد. مورینیو هم اگر نتیجه نگیرد آبراموویچ او را برکنار میکند چون پول میدهد . شما توقع دارید طرف پول بدهد اما هیچ حرفی هم نزند . و تا حرف زد متهم به شهرت پرستی میکنید .
France
nima
۲۳:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۳
رحیمی بهترین کار کرد.اقای رحیمی مرد بود پشت دایی خالی نکرد.شما بزارید پرسپولیس چند تا بازی بکنه بعد از درخشان تعریف کنید. یه نتیجه برد اون با همکاری استیلی گرفتین که تیم از بحران نجات یا فته.اقا فوتبال سیاسی همینه.چطوری فولاد پارسال تخلف کردو بازیکنانش کارت معافیت جعلی درست کرده بودن قهرمان شد.اما امسال دارن همون بازیکنان فولاد یکی محروم می شن.چرا تخلف فولاد ندیدن.چرا قهرمانی به پرسپولیس ندادن.چون ترسیدن دایی محبوبیتش بیشتر بشه.من دایی بزرگ فوتبال ایران می دونم .و بالاتر از تمامی مربیان ایرانی قبول دارم .و به خودم قول دادام دیگه فوتبال سیاسی را نگاه نکنم .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
آقای کاظمی شما که اصلا فوتبال نمیدونید چیه ودنبال شهرتید حق ندارید درباره آقای گل جهان صحبت کنید مردم همه چیز را میدانند
Iran (Islamic Republic of)
نادر علی نژادیان
۰۸:۴۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
من به عنوان یک هوادار کوچیک پرسپولیس با تمام وجودم دایی و آقای رحیمی را قبول دارم اقای کاظم زاده این شما هستید که عوامفریبی می کنید شما عروسک خیمه شب بازی وزارت ورزش هستید جنابعالی که اینجوری از دایی حرف می زنی کجای این فوتبال بوده اید شما عده ای بودید که برای نابودی پرسپولیس امدید و نتیجه هم گرفتید حالا معروف هم شده اید جنابعالی در طول عمرت چند مصاحبه داشتید ولی الان هر روز خبرنگاران دنبال شما می گردند پس معروف شده اید . شما واین همکارانتان بخصوص اقای سیاسی چرا دست از سر تیم ما بر نمی دارید فکر میکنید چون پول دارید . نه عزیزم اشتباه اومدید شما همه به اندازه یک دقیقه سردار رویانیان برای تیم کار نکردید ما اگر نخوایم شما ودار ودسته تون دور بر پرسپولیس باشین کی رو باید ببینیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
مردم كه احمق نيستند همه چيزو مي فهمن اگه رحيمي دروغ گو است چرا قبل اخراج دايي قبل از اينكه به مدير عامل اخراج دايي بگيد رفتيد مربي آورديد مذاكره كرديد اين شما ها هستيد كه دروغگو و احمقيد كه مردم احمق فرض كرديد نه رحيمي
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۷:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بابا شما دیگه از کجا پیداتون شد،چرا اینقدر حرفهای خاله زنکی،رحیمی بداست سیاسی خوب است آقا بیخیال،شما خجالت نمیکشید دروغ پشت دروغ
Iran (Islamic Republic of)
محق
۰۷:۰۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
واقعا شما انساني ؟؟!!!!!!!!!! با اين همه همجمه به دائي ورحيمي /خيلي بي انصافي /شايدم بوئي از انصاف نبردي !!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۱:۳۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
چرا نظر منو نمی ذارین.نکنه به شما هم برخورد حرفای من
Puerto Rico
زهرا
۲۳:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
آدم حرف کیو باور کنه بالاخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۳۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
جناب اگه فکر کردی مردم جیگرن باید بگم که خودتی.گذر زمان همه چیزو مشخص میکنه امیدوارم اون موقع هم بیای ومصاحبه کنی.کدوم همه اعضا؟مصوبه هیئت مدیره که توی نود نشون داده شد اعضا 8 نفر بودن که این خودش نقض قانونه(اعضا باید فرد باشه)واز بین اون 8 نفر 3 نفر هم امضا نزده بودن که کاملا مشخص بود.اگه وزیر دخالت نکرده پس چرا سیاسی اون سوال رحیمی درمورد جلسه سه نفره با خادم ، که خادم گفته بود این یک هفته رو مدیریت کنید رو جواب نداد؟هزاران چرای دیگه هم هست اما میگن به پیشکسوت توهین شده اما توهین به هوادار اصلا مطرح نمیشه.طوری صحبت میکنن انگار تیم ارث باباشونه اگه ما هوادارا صداشون نمیکردیم کی امثال درخشان وعبدی و کریمی و ...رو میشناخت
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
اقای محترم تاالان کجا بودی هواداران را به چا لش کشا نده اید این کاره نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
کاظم پور یادت باشه رحیمی سرورته
مزدور پوستی چه سنگ مافیا رو به سینه میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
تو هم نوچه سیاسی و پوستی هستی
ومکرو مکرالله ..... تو دیگه کدوم سر این اژدها مافیا هستی که غد غد میکنی
Iran (Islamic Republic of)
IRAN
۱۵:۴۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
با این که علی دایی بازیکن خوبی بوده ولی این آخرای سابقه ورزشیش داره خودشو به خاطر پول خراب می کنه!!!
همینه که پرسپولیس رو به چالش کشیده...
محمد مایلی کهن دلسوز فوتبال ایران هست ولی کسی حرفشو گوش نداد و نخواهد داد...
Iran (Islamic Republic of)
شهرام رهنمای خرمی
۱۵:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
فوتبال سیاسیون ، ورزش کشور را به منجلاب تبدیل کرده همش بحث پوله و بخور بخور /
Iran (Islamic Republic of)
میثم از بابل
۱۴:۵۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
درود بر اعضاء هیئت مدیره که لیاقت . درایت و شخصیت خودشان را نشان دادند. ای کاش از اول فصل دائی رو میگرفتین . ای کاش.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۵۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
شما که راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
Arashsoltan
۱۳:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
عجب این آقا واقعا راست میگه فقط من موندم کجای دنیا چنین کاری با یک سرمربی واقعا فوتبالی میشه؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۳:۳۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
چقدر تو با ادبی پسر!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
الست
۱۳:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
همتون نوکری کس دیگه ای رو میکنین.عین حرفی که رحیمی زد.جالبه همتون اولین حرفی که میزنین اینه گودرزی هیچ دخالتی نکرد.اربابتون هم رفتنیه .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
اخر پاییز شما خائن ها را مبینیم.... کینه توز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
خدا کند هرچه زودتر در فوتبال تخته شود تا خیال هواداران راخت شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
آره همه طرفدارها می دونن شما همتون درستکار و شریف هستین!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
خودتی !!!!!
Germany
علم
۱۲:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
مگر یک ریال دو ریال است که گمشده صحبت از چهارده میلیارد است . چطور گمشده پس دروغ است.
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۱۲:۲۱ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
بس کنین تورو خدا شما و امثال سیاسی ب گند کشیدین پرسپولیسو دیگه ادامه ندین خواهشا مردم خر نیستن خودشون میفهمن چی راسته چی دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۲:۰۴ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
آقای کاظم پور لطفا دست از عوام فریبی بردارید شما درباره ما هواداران چی فکر میکنید که اینجوری حرف میزنید هوادار دیگه آقای رحیمی و علی دایی نیست که بتونید با دستور وزارت عوضشون کنید این هوادار صبری داره که اگر لبریز بشه برای همتون بد میشه چون شما و وزارت بزرگترین بدی رو از قبل و بعد از شروع لیگ در حق پرسپولیس کردید پس تمومش کنید
Iran (Islamic Republic of)
عاقل
۱۱:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
آره تو گفتی و ما باور کردیم!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۱:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
توراست ميگي!!!! شما متخصص امور ورزشي بويژه فوتبال هستيد آقاي كاظم پور!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۱۰:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
همیشه کسی که مخالف اقایونه دروغگوئه 0شماکه ابدا دروغ نمیگین ؟!بنده خدا را به خواهش اوردین حالا دزدش هم میکنین 0شماکه با عزل ونصبتون ثابت کردین ایشون هیچ کاره است .بایدبرین حسابهای خودتون را بررسی کنین ببینید 14میلیارد کجاست .سری بعد ی مترسک بگین بیارن که اقایان راحت باشن
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۳۸ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
اگه رحیمی دروغ میگه چراوزیرعکس العمل نشون نمیده
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۰:۰۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
ظاهرا شما هم هوس كردي يه چند بار توي تلويزيون تصويرت رو نشون بدن كه توي محله تون هر كي ديدت بهت سلام كنه
كجاي كاري باباجون حتي نوشتن اسمت كنار اسم دايي و رحيمي به نظر من ظلمه
خداييش تا حالا توپ فوتبال رو از يه متري ديدي
آخرین اخبار