اظهارات ضد اسلامی نماینده مجلس «اوکلاهاما» علیه مسلمانان

اظهارات ضد اسلامی «جان بنت» نماینده مجلس شهر «تولسا» مسلمانان را شوکه کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اظهارت ضد اسلامی جان بنت نماینده شهر تولسا ازحزب جمهوری خواه، مسلمانان این شهر را شوکه کرد.

«آلیسون مور» مدیر اجرایی «پناهگاه بی خانمانان تولسا» گفت: در گذشته زمانی که بعضی از مقامات دولتی اظهاراتی علیه اقلیت های مانند آمریکایی های آفریقایی تبارو هندی های آمریکایی می کردند، شاهد بودیم که این اظهارات نفرت انگیز سبب تشویق مردم به حمله وانجام اقدامات علیه آن دسته از اقلیت ها می شد.

وی افزود: این گونه اظهار نظرات همانند دادن پرچم سبزی به دست گروهی از اسلام ستیزان برای صدمه و آسیب رساندن به مسلمانان است. سخنانی همانند سخنان جان بنت امنیت را از مسلمانان سلب می کند.

«یوسف دندار» مدیر «موسسه گفتگوی بین ادیان تولسا» گفت: اظهارات جان بنت نشان دهنده عدم آگاهی و دانش وی در امر قانونگذاری ست. مسلمانان جزء جدایی ناپذیر از جامعه اوکلاهاما هستند. یک مسلمان واقعی نمی تواند تروریست باشد، و یک تروریست نمی تواند مسلمان باشد.

چهره های کلیدی شهر تولسا در کنار مسلمانان این اظهارات ضد اسلامی جان بنت را به شدت محکوم کردند.

«ری هیکمن» مدیر شرکت حمل و نقل اوکلاهاما گفت: ما از جانب جان بنت از شهروندان مسلمان عذرخواهی می کنیم، همه مسلمانان یکسان نیستند، همانطور که مسیحیان مانند یکدیگر نیستند. مسلمانان را باید به عنوان بخشی از جامعه صلح آمیز اوکلاهاما ستود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار