با آواز اشکان کمانگری؛

برادران کریم خاوری با "دف ‌نوازان مشتقاق " به تالار وحدت رسیدند

کنسرت گروه "دف ‌نوازان مشتقاق " به سرپرستی مهرداد کریم خاوری و آهنگسازی فردین کریم خاوری طی دو شب در تالار وحدت به روی صحنه می روند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، کنسرت گروه " دف ‌نوازان مشتقاق " در ۲ بخش اجرا خواهد شد که در بخش اول " اشکان کمانگری " به عنوان خواننده به همراه " فردین کریم خاوری " آهنگساز آثار و " مهرداد کریم خاوری " سرپرست گروه به روی صحنه خواهد رفت.

بخش دوم برنامه نیز به اجرای گروه دف‌نوازان مشتقاق اختصاص دارد که به اجرای قطعاتی از آثار " فردین کریم خاوری " می‌پردازند. در تصنیف‌های این کنسرت از اشعار بزرگانی مانند مولانا، هوشنگ ابتهاج، احمد شاملو استفاده شده و هچنین در قسمتی از برنامه یک تصنیف قدیمی از دوران قاجار اجرا خواهند شد.

مهرداد کریم خاوری، نوازنده و مدرس دف و سرپرست دف نوازان مشتاق، و فردین کریم خاوری، آهنگساز و نوازنده سه تار، در خانواده ای هنری در سنندج پرورش یافتند.

 این دو تا کنون آلبوم ها " دردی كشان "، " باز باران " و " خروش بحر" را مشترکا منتشر کرده‌اند و کنسرت‌های متعددی نیز برگزار کرده اند که از آن جمله می توان به کنسرت دف نوازان مشتاق به خوانندگی سالار عقیلی اشاره کرد که اسفندماه 91 در تالار وحدت برگزار شد.

کنسرت " دف نوازان مشتاق " 26 و 27 شهریورماه ، ساعت 22 در تالار وحدت برگزار می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تالار ، وحدت ، مدرس ، آهنگسازی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.