برگزاری اختتامیه جشنواره تفریحی و ورزشی شهرداری منطقه 9 / کاهش آسیب‌های اجتماعی در گرو ورزشی همگانی

جشنواره تفریحی و ورزشی شهرداری منطقه 9 با حضور رئیس سازمان ورزش، شهردار منطقه 9، شهردار ناحیه 2، دیگر روسا و معاونین و حضوربی‌نظیر شهروندان همراه با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع ورزشی در بوستان شمشیری با همت اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : جشنواره تفریحی و ورزشی شهرداری منطقه 9 با حضور آقامیر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9، ارونقی شهردار ناحیه 2 و دیگر معاونان و روسای این اداره با همت اداره ورزش معاونت فرهنگی و اجتماعی این منطقه در بوستان شمشیری به کار خود پایان داد.

در این جشنواره که شامل غرفه‌های نسیم بهشت، غرفه فرهنگی، فروش کتاب ورزشی، غرفه تفریحی- ورزشی، امور بانوان، سامانه 1888 و 137 ، طناب زنی، پرتاب دارت، تیراندازی، فوتبال، بسکتبال و والیبال برگزار شد.

از دیگر غرفه‌های این جشنواره می‌توان به بازیهای فکری، کلینیک پزشکی ، تیر و کمان، بهکاپ، بازیهای مجازی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، خانه کودک و خانه شطرنج نیز اشاره کرد.
در این مراسم حسینی ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان این مراسم افزود: توجه به غنی سازی اوقات فراغت و مسائلی که منجر به شادی و نشاط خانواده‌ها می شود و پرداختن به برنامه‌هایی که فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی با به میان مردم می‌آورد نیز از وظایف شهرداری است.

وی ادامه داد: توجه به مسائل ورزشی و فرهنگی و آن چیزی که باعث شادی و نشاط خانواده‌ها می‌شود را باید پذیرفت.

شهردار منطقه 9 رضایت شهروندان را عامل بسیار مهم در جهت پیشرفت اهداف برشمرد و گفت: رضایت شهروندان یک عامل بسیار مهم در جهت پیشبرد اهداف است و با شادی و نشاط در جهت موثری گام برداشت.

در حاشیه این مراسم آقا میر رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: سازمان ورزش با تاکید بر غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و تدبیر شهرداری تهران به منظور ایجاد روحیه‌ای شاد و با نشاط و توسعه زیرساختهای ورزشی این جشنواره بین مناطق 22 گانه شهرداری برگزار شد.

وی به استقبال بی نظیر شهروندان از جشنواره تفریحی و ورزشی اشاره کرد و گفت: در این جشنواره از تمام گروه‌های سنی اعم از کودک و نوجوان و بزرگسال با هدف ایجاد محیطی صمیمی و فضای شاد بازدید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه ، بانوان ، برگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار