اعزام سجاد مرادی و سپهرزاد با درخواست هاشمی به اینچئون

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: سجاد مرادی و هادی سپهرزاد نتوانستند ورودی لازم را برای مسابقات اینچئون بدست آورند اما با درخواست کیومرث هاشمی این 2 ملی پوش عازم این مسابقات می‌شوند.

افشین داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: طبق مصوبه هفته گذشته، برای دو و میدانی کارانی که مقام اول تا سوم را کسب کنند مبلغ‌هایی را به عنوان پاداش برایشان در نظر گرفتیم و مطالبات قبل از حق تمرین جوایز مسابقات آسیایی گذشته به آنها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ورزشکاران در آمادگی بدنی و روحی مناسبی قرار دارند، به طوریکه از آبان ماه سال گذشته در اردوهای متنوع داخلی و برون مرزی حضور و تمرینات مستمر و فشرده‌ای را بدون آسیب دیدگی پشت سر گذراندن و در صورت تکرار رکوردهایی که در مسابقات متعدد به ثبت رساندند، شانس کسب مدالشان زیاد می‌باشد.

داوری افزود: با امکانات محدودی که در اختیار فدراسیون بوده اما حمایت‌های لازم را از ورزشکارانمان داشته و انگیزه‌های لازم را برایشان ایجاد کردیم تا بتوانند پرچم جمهوری اسلامی ایران را در اینچئون به اهتراز درآورند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی در خصوص دو ورزشکاری که بدون شک ورودی مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند تصریح کرد: با توجه به حمایت‌های اصحاب رسانه و مطبوعات، رئیس کمیته المپیک، کیومرث هاشمی اعلام کرد راه مرادی وسپهرزاد به دلیل تلاش و زحمت‌هایی که در دو و میدانی کشیده‌اند به اینچئون اعزام گردند.

وی افزود: سپهرزاد به خاطر شرایط نامطلوب روحی، مسابقاتش در 9رشته ناتمام ماند اما از سجاد هیچ ارزیابی نداشتیم، اما بسیاری از کارشناسانی که در رسانه قلم می‌زنند آمادگی آنها را برای این دور از مسابقات آسیایی اعلام کردند.

داوری گفت: هر چه تعداد دو و میدانی کاران بیشتر شانس کسب مدال نیز افزایش پیدا می‌کند، اما شرایط مسابقه تعیین کننده برد و باخت است اما لازم به ذکر است می‌دانم که کارشناسان فدراسیون و کمیته ملی المپیک قوانین و مقرراتی را برای بالا بردن بحث کیفی وضع نمودند تا در مسابقات انتخابی مسابقات آسیایی رکوردهایی را ورزشکاران کسب نمایند تا به مسابقات مختلف اعزام گردند. با این همه برای دو و میدانی کاران آرزوی موفقیت می‌کنم چرا که تمرین‌های خیلی سختی را پشت سر گذراندند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار