سنایی: استخاره‌ای برای جذب دایی در کار نبوده است

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: من با دایی هیچ مذاکره‌ای برای پیوستنش به تیم پیکان نداشته‌ام که بخواهم استخاره‌ای نیز انجام بدهم.

ابراهیم‌ سنایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد صحت مذاکره‌ با دایی افزود:  دایی جزو افتخارات فوتبال کشورمان و برای من بسیار قابل احترام است اما در باره پیوستن به تیم پیکان هیچ مذاکره با او انجام نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: خبر استخاره کردن تیم پیکان برای حضور دایی در این تیم صحت ندارد زیرا زمانی که هیچ صحبتی با دایی صورت نگرفته استخاره ای نیز در کار نبوده است.

وی همچنین درباره اینکه آیا اولتیماتومی به کادر فنی داده شده یا خیر نیز بیان کرد: اولتیماتوم نه اما  واقعیت این است که باشگاه ساختارش از مدیریت و کادر فنی و کادر پشتیبانی تشکیل می‌شود و باید این بخش‌ها نقاط قوت و ضعف را مورد بررسی قرار دهند تا ضعف‌ها برطرف و نقاط قوت بیشتر شود به همین جهت نشستی به منظور هماهنگی تیم داشتیم و امیدواریم با این هماهنگی نتایج قابل قبول‌تری برای تیم پیکان رقم بزنیم.

سنایی درباره بازی مقابل تیم ملوان خاطرنشان کرد: بازیکنان کادر فنی مصمم هستند تا مقابل تیم ملوان به پیروزی برسند و امیدوارم که با کسب این برد جایگاه خودمان را در جدول تغییر دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۲۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
بابا ول کنید این دایی غرب زده را سرو وضعش شکل آدمهای درست و حسابی نیست
آخرین اخبار