"کله خفن" برای جلب توجه به چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران آمد

داستان بازی رایانه‌ای "کله خفن" بر اساس کاراکتر اصلی یک پسر بچه، ساخته شده که در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روایت می‌شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی ساخته سعید قلی زاده در سبک ساده – ورزشی بوده که متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای است.

اعضای تیم سازنده بازی رایانه‌ای "کله خفن" را "ونداد فرهادی" نویسنده بازینامه،"معین صمدی"مدیر پروژه،"سعید قلی زاده"مدیر فنی و طراح بازی،"مهدی علی بیگی "مدیر هنری و "آرمین بهاری"مدیر صدا و موسیقی تشکیل می‌دهند.

داستان بازی روایت پسربچه ای است که می خواهد توجه دیگران را به خودش جلب کند ٬ پس باید کاری کند !در ابتدا کاراکتر بازی (پسر ) با هد زدن به یک توپ شروع می‌کند٬ تا وقتی که همسایه ها توجه‌شان به او جلب می شود و شروع می کنند به تماشای او ؛ از این پس پسر باید توقعات همسایگان خود را با حرکاتی که از او می خواهند برآورده کند تا آنها خوشحال شوند و بیشتر به او توجه کنند وگرنه آنها عصبانی و ناراحت می شوند...

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.     


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار