ترفندهای کاربردی؛

سایت‌ها را بطور کامل با IDM دانلود کنید + آموزش

نرم افزار دانلود منیجر را بیشتر به عنوان دانلود کننده فایل‌های سنگین و مدیریت دانلود می‌شناسند ولی این بار با یک آموزش ساده تمامی سایت‌ها را دانلود کنید و به صورت آفلاین مشاهده کنید.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی دیگر از کاربرد های IDM دانلود یک سایت می باشد با این ویژگی شما می توانید تمام فایل های موجود در یک سایت را دانلود کنید، البته باید توجه داشته باشید که بعضی سایت ها این قابلیت را برای دانلود قفل می کنند تا کاربران نتوانند سایت را کپی کند. در این روش ساده به شما کاربران آموزش می دهیم که چگونه یک سایت را دانلود کنید.

مرحله1: سایت مورد نظر خود را برای دانلود جستجو کنید، سپس نرم افزار اینترنت دانلود منیجر (IDM) را اجرا کنید و بر روی گزینه گریز (Grabber) کلیک کنید.

yjc.ir

مرحله2: پس از کلیک به روی گزینه گریز صفحه مورد نظر برای شما اجرا می شود در این بخش که شماره 1 نام پروژه برای ذخیره است می توانید نام پروژه خود را بنویسید و در بخش شماره 2 آدرس سایت یا صفحه مورد نظر خود را وارد کنید که در این جا آدرس لینک دریچه می باشد. در بخش 3 نوع دانلود را انتخاب می کنید که فقط تصاویر از یک سایت دانلود شود یا تمام سایت یا دیگر بخش های سایت دانلود شود که بستگی به نیاز کاربر دارد و در آخر بر روی بعدی کلیک می کنید.

yjc.ir

مرحله3: در این مرحله محل ذخیره فایل دانلود خود را مشخص می کنید و سپس بر روی بعدی کلیک می کنید.

yjc.ir

مرحله4: در مرحله چهارم مشخص می کنید که چه نوع فایلی از سایت دانلود شود که بستگی به نیاز کاربر دارد که ما فایل 101 یک را برای دانلود قرار می دهیم.

yjc.ir

مرحله5: این بخش که بخش پایانی می باشد فایل مورد نظر دانلود شده و در فولدر مورد نظر ذخیره می شود و می توانید به صورت آفلاین آن را مشاهده کنید.

yjc.ir

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام
برای دانلود کل سایت با IDM اگر بخواهیم قسمتی از سایت امروز و بقیه بعدا دانلود شود چطور عمل کنیم
United States of America
vali.
۰۰:۳۷ ۲۲ دی ۱۳۹۶
این نرافزار رو ازکجادانلودکنم؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۲۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
ممنون خیلی آموزش مفیدی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
سایت بسیار خوبی دارید tnx
آخرین اخبار