نتایج فراری در فرمول‌یک بی تاتأثیر در بازار فروش اتومبیل‌هایش

لوکا دی مونتزملو گفت: نتایجی که تیم در رقابت های فرمول یک کسب می کرد، به هیچ عنوان در فروش اتومبیل های فراری تأثیرگذار نبود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مونتزملو که بعد از ۲۳ سال به دلیل فشارهای زیاد مجبور شد سمت مدیریتی خود در فراری را رها کند، در طول این سال ها یکی از موفق ترین مدیران این کمپانی ایتالیایی به شمار می رفت.

مونتزملو گفت:خیلی شدید از آدم ها می شنوم که می گویند اگر برنده شوی خیلی خوب می فروشی و اگر ببازی میزان فروشت کمتر می شود. اما جواب من این نیست. به پیشرفت فراری در بازار آمریکا طی ۶۰ سال گذشته نگاه کنید. بسیاری از آنها حتی یک مسابقه فرمول یک را از نزدیک ندیدند

یوی افزود: خیلی ها می گویند اگر یک راننده آلمانی داشته باشیم، در بازار آلمان فروش بیشتری خواهیم داشت. زمانی که راننده ای مانند شوماخر در تیم بود، میزان فروش ما در این کشور هیچ تغییری را تجربه نکرد

"حضور نداشتن مونتزملو در سمت مدیریتی کمپانی فراری، این روزها تبدیل به تیتر اول رسانه های ایتالیایی شده است. حتیمدیر باشگاه یوونتوس هم عنوان کرد دلیل اینکه فراری بعد از ۲۰۰۷ دیگر قهرمان نشده است، اشتباه تمامی کارکنان آن بوده است.او گفت: «فراری نباید نوستالژی باشد. این تیم باید در هر زمینه ای نوآوری داشته باشد.


برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار