قم/

جایزه بهترین دانشجوی انجمن مهندسین آمریکا در دست یک مهندس ایرانی

دکتر مهدی آرزومندی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم موفق به دریافت جایزه بهترین دانشجوی مهندسی سازه انجمن مهندسین عمران آمریکا در سال ۲۰۱۴ شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ انجمن مهندسین عمران آمریکا هر ساله بهترین دانشجوی مهندسی سازه را از بین دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و کانادا انتخاب و معرفی می‌کند و در سال 2014 نیز تعداد 5 نفر از دانشجویان در این رشته به عنوان دانشجوی بر‌تر معرفی شدند که در این بین یک مهندس ایرانی و اهل شهر مقدس قم توانست جایزه بهترین دانشجوی مهندسی سازه را از این انجمن کسب کند.

مهدی آرزومندی عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، دوره کار‌شناسی خود را در دانشگاه صنعتی امیر کبیر و در رشته عمران سپری کرد و دوره کار‌شناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه و در رشته عمران، گرایش زلزله به اتمام رساند و برای ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری به دانشگاه میزوری آمریکا رفت و تحصیلات خود را در رشته عمران گرایش سازه در این دانشگاه دنبال کرد.

آرزومندی در خصوص کسب این موفقیت اظهار داشت: انجمن مهندسین عمران آمریکا هر ساله جایزه‌ای را برای بر‌ترین دانشجوی مهندسی سازه در نظر می‌گیرد و هر سال یک نفر انتخاب می‌شود که البته سال گذشته 4 نفر و امسال نیز 5 نفر را به عنوان دانشجوی بر‌تر مهندسی سازه معرفی کرده است.

وی در پایان بیان کرد: طرح تحقیقی و پیشنهادی، رزومه علمی دانشجو، انتشار مقالات در ژورنال‌های علمی و معتبر و داشتن تجریه کاری در این رشته از جمله مهم‌ترین معیارهای داوری انتخاب دانشجوی بر‌تر مهندسی سازه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.