سکوت مطلق خبری در فدراسیون نجات غریق و غواصی

سال‌های متمادی می‌گذرد و فدراسیون نجات غریق بدون تغییر در ساختار خود به صورت چراغ خاموش به کارش ادامه می‌دهد و هیچ خبری از این فدراسیون به گوش نمی‌رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیش از 20سال است فدراسیون نجات غریق و غواصی با ریاست سید مصطفی میرسلیم به کار خود ادامه می‌دهد.

این فدراسیون سال‌هاست فقط از طریق آموزش به درآمدزایی فکر می‌کند آموزش هزاران داوطلب مشتاق در سراسر کشور در استخرهای غیراستاندارد این گمان را قوت می‌بخشد که فدراسیون نجات غریق فقط و فقط درآمدزایی برایش مهم است. البته اهمیت آن بر ما نیز پوشیده نیست اما چرا در فضای سکوت خبری؟ دلیلش مبهم است.

میر سلیم ریاست فدراسیون نجات غریق و غواصی تمام اختیارات را به نایب رئیس خود داده و عملا حضور و فعالیتی در این فدراسیون ندارد، مهتر آنکه فدراسیون نجات غریق و غواصی در بحث تعامل با رسانه‌ها بسیار ضعیف عمل کرده و معتقد است "اگر با خبرنگاران در ارتباط نباشیم بهتر کارها پیش می‌رود" در فضای مدیریت امروز جهان رسانه‌ها رکن اساسی محسوب می‌شوند و این طرز فکر در سال 2014 بعید و غیرقابل هضم است.

این فدراسیون جدا از اینکه یک فدراسیون ورزشی است نقش مستقیمی در سلامت جامعه نیز دارد. ایمنی استخرها و محیط‌های آبی، کیفیت و بهداشت آب و محیط‌های آبی و آموزش و آماده سازی نجات غریق از مهمترین وظایف این فدراسیون است که در هیچ یک عملکرد مناسبی نداشته است.

تیم ملی نجات غریق به تازگی به مسابقات فرانسه اعزام شد در حالیکه هیچ خبری از اعضای این تیم و تعداد نفرات اعزامی به این مسابقات منتشر نشد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سکوت ، خبری ، فدراسیون ، غواصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
الانم که نسل ناجیان داره منقرض میشه. ناجیان طی دو سال به یک سوم کاهش پیدا کردن . در نجات غریق به دلیل اشباع شدن بسته شده . جوانان آمدن ریش سفیدان رفته اند . جوانانی رئیس شده اند که وقتی حس کنند از آنها برتری حس غم و ناراحتی چهره آنها را فرا میگیرد . وظیفه و مسئچلیت خود را رها کرده در مسابقات همراه شما شرکت میکنند تا نمیدانم میخواهند چه را ثابت کنن!
Iran (Islamic Republic of)
بلبل زبان
۱۹:۵۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۳
نایب رئیس فدراسیون و فامیلهای محترم اجازه نمیدهند که رئیس فدراسیون از مسائل پشت پرده آگاه شوند و برای بقای خودشان هر گونه تلاشی را انجام میدهند که خودشان را حفظ کنند.یادم هست وقتی انتخابات خراسان بهم خورد ایشان گفت:
برای فدراسیون فرقی نمی كند چه كسی رییس هیات استانی باشد، گفت: ما به دنبال انجام صحیح كارها هستیم و هدف نهایی تمامی هیات ها باید نجات جان انسانها باشد.
البته برای ایشان مهم این است که رئیس هیئت در خط ایشان و خانواده حرکت کند!!!
آخرین اخبار