دیدار مردمی نماینده ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در روستای تقی‌آباد ری

حسین طلا نماینده ری، شمیرانات و اسلام‌شهر شب گذشته مهمان جمعی از مردم روستای تقی‌آباد واقع در شهرستان ری بود.

 به گزارش  خبرنگار  اجتماعی حاضر در محل باشگاه خبرنگاران، دکتر حسین طلا نماینده ری، شمیرانات و اسلام‌شهر شب گذشته مهمان جمعی از مردم روستای تقی‌آباد واقع در شهرستان ری بودند.
 
دکتر طلا با حضور در بین مردم روستای تقی‌آباد پس از خواندن نماز مغرب و عشاء برای شنیدن مشکلات و معضلات این روستا به میان مردم رفته و پس از طرح مساله از طرف مردم جلسه با سخنرانی ریاست شورای شهر تقی‌آباد مهندس محمد آغاز و پس از خوش‌آمدگویی وی به ایراد سخن در رابطه با مشکلات چندین ساله این روستا از جمله قنات و طرح هادی نمود.
 
رئیس شورای روستای تقی آباد پس از خوش‌آمدگویی و تشکر از حضور نماینده محترم مجلس و توجه وی به مشکلات شهرستانهای اطراف تهران در مورد اینکه در ابتدا این روستا فاقد هرگونه امکانات از جمله دهیاری و... بوده افزود: پس از تلاشهای فراوان توانستیم عنوان روستا را برای این منطقه از شهرستان ری بگیریم تا بتوانیم با داشتن دهیاری مشکلات و معضلات روستا را به گوش مسئولین شهر برسانیم.
 
وی در ادامه تاکید کرد: این روستا دارای مشکلات فراوانی است از جمله نداشتن مکان‌های فرهنگی، تفریحی، خدماتی و رفاهی و حتی درمانی بوده که پس از تلاش‌های فراوان برای گرفتن زمین های این روستا قصد احداث یک مکان فرهنگی را داشتیم که درحال حاضر با مشکل تملک شهرداری بر روی زمین فوق برای فضای سبزشده‌ایم که این امر موجب عدم تحقق موارد فوق می‌باشد.
 
لذا از نماینده محترم مجلس درخواست همکاری و رسیدگی به مشکلات این روستا را می نماییم.

نماینده شهرستان ری، شمیرانات و اسلام‌شهر پس از قرار گرفتن در جایگاه و نام بردن از شهید عراقی و بیان یک خاطره از وی مبنی بر اینکه در زمان انقلاب شهید عراقی از امام (ره) در مورد اینکه جمهوری اسلامی را چرا تاسیس نموده ایم از امام (ره) سوال نمودم و ایشان در پاسخ این شهید بزرگوار بیان داشت: " ما انقلاب نکردیم که فقط وضعیت روستاییان را سروسامان دهیم بلکه ما انقلاب کردیم تا بسیج مستضعفین جهان را بناکرده و اسرائیل را از صحنه روزگار محو کنیم.  
 
دکتر طلا در ادامه بیان داشت: همانطور که می‌بینید در حال حاضر همان بسیج مستضعفین جهان در مورد سوریه و غزه و داعش وارد عمل شده و با آنها در چالش‌اند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: اگر روستای این شهرستان مشکلی یا معضلی دارند کوتاهی از طرف ما بوده وشرمندگی‌اش برای ما است.

دکتر طلا در ادامه به طرح مشکل یکی از اعضای شورای روستا گوش فرا داد و افزود: پیگیر مشکلات خواهند بود.
 
نماینده ری، شمیرانات و اسلام‌شهر در ادامه جلسه به صحبت‌های نمایندگان بانوان روستا مبنی بر نداشتن یک مکان فرهنگی، وجود ساختمان‌های بدون امنیت، وجود کارخانه‌ای که نیروهای خود را از شهرهای اطراف تامین نموده با توجه به بیکاری جوانان روستا گوش فرا داده و افزود: در اولین فرصت به این مشکلات رسیدگی و صدای مردم شهرستان را به مسئولین ذیربط خواهد رساند.
 
دکتر طلا در ادامه افزود: تشکل هر روستا خود روستا می‌باشد یعنی زمانی که بهیاری و بخشداری ها تشکیل می‌شوند سرانه های هر شهرستان از طریق این دو بخش در روستا هزینه می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بودجه ای که از طرف مجلس برای شهر در نظر گرفته می‌شود هر سال صرف ساخت و ساز راه، درمانگاه، مراکز خدماتی و رفاهی، آب، برق و.. می‌شود.
 
در پایان رئیس شورای روستا از دکتر طلا و نماینده شورای شهر، بخشدار مرکزی ری و رئیس کلانتری امین آباد تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مهمان ، نماینده ، ری ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار