پزشکان دوران دفاع مقدس بر‌ترین برندهای انسانی محسوب می‌شوند

پزشکان دوران دفاع مقدس بر‌ترین برندهای انسانی محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و روز فرهنگ و ادب هستیم در نظر گرفتیم تا به تکریم و تجلیل این اساتید بپردازیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، عباس گودرزی پژوهشگر بخش جراحی فک و صورت بیمارستان اختر در جمع پزشکان و اساتید در دومین همایش برندهای انسانی با گرایش پزشکی که صبح امروز ۲۷ شهریور ماه سال جاری در هتل المپیک برگزار شد افزود: پزشکان دوران دفاع مقدس بر‌ترین برندهای انسانی محسوب می‌شوند و با توجه به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس و روز فرهنگ و ادب هستیم در نظر گرفتیم تا به تکریم و تجلیل این اساتید بپردازیم. 

وی افزود: پزشکان دوران دفاع مقدس علاوه بر اخلاق حرفه‌ای کار حرفه‌ای را در سالهای جنگ تحمیلی و در نبرد حق علیه باطل به کار گرفته‌اند تا ما امروز ایرانی آبادان داشته باشیم. 

وی اظهار داشت: امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و جامعه پزشکی نیز باید به این مهم واقف باشند. 

گودرزی گفت: در خصوص برندهای ورزشی و تجلیل از پیشکسوتان ورزشی کارهای متعددی صورت گرفته که رضایتمندی آن به شناخت هر چه بیشتر جامعه انجامیده است و ما نیز در نظر داریم با برگزاری این همایش الگو‌ها و برندهای انسانی در گرایش پزشکی را به همگان معرفی کنیم. 

گفتنی است در پایان مراسم به برندهای انسانی با گرایش پزشکی جوایزی اهدا شد و اساتید بر‌تر در بخش‌های قلب و عروق، جراحی فک و صورت و... معرفی شدند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.