قم/

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ در قم

جواد محمدزاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران  جواد محمدزاده  رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت:با توجه به اینکه هیئت ورزش‌های رزمی استان قم میزبان برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ شده است در چند روز گذشته تلاش کرده‌ایم تا امکانات و شرایط خوبی برای انجام این رقابت‌ها در قم فراهم کنیم.

محمدزاده عنوان کرد: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم ملی بر اساس نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی در قم برگزار می‌شود و ما برای برگزاری مطلوب این رقابت‌ها بهترین سالن فعلی قم یعنی سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم را در نظر گرفته‌ایم.

وی اظهار داشت: تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان به زودی باید در مسابقات جام جهانی کیک بوکسینگ در ایتالیا حضور یابد و بر همین اساس تمام رزمی‌کارانی که مدعی عضویت در تیم ملی کیک بوکسینگ هستند باید در انتخابی این رشته که در قم به انجام می‌رسد شرکت کنند و با رقبای خود بر سر به دست آوردن پیراهن تیم ملی به رقابت بپردازند.

محمدزاده رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد:  به مدت دو روز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته به انجام می‌رسد در حالی که شروع رقابت‌ها از صبح روز پنج‌شنبه بیست و هفتم شهریور خواهد بود تا جمعه شب نیز ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره در هشت وزن به انجام می‌رسد عنوان کرد: رزمی‌کاران مدعی در اوزان 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم با یکدیگر مسابقه می‌دهند در حالی که انتظار ما حضور تمام قهرمانان و مدعیان از استان‌های سراسر کشور در این دوره از پیکارهای انتخابی تیم ملی است.

وی در پایان اظهار کرد: تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان قم نیز از مدت‌ها قبل تمرینات آماده‌سازی خود را در خانه ورزش‌های رزمی زیر نظر کادر فنی آغاز کرده و در تمام اوزان با آمادگی مطلوب و انگیزه زیاد به مصاف حریفان خواهد رفت.
 
 انتهای پیام/ز
منبع:فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.