اهداف كيفي و كمي نفت خزر تا افق 1410 تدوين شد

اهداف كمي و كيفي برنامه ٢٠ ساله شركت نفت خزر پس از برقراري تعامل سازنده با مديريت هاي مختلف اين شركت تدوين شد.

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني شركت ملي نفت ايران، واحد برنامه ريزي و كنترل طرح هاي شركت نفت خزر، اهداف كمي و كيفي برنامه ٢٠ ساله شركت نفت خزر كه تدوين آن از مدت ها پيش آغاز شده بود و بازه زماني ١٣٩١ تا ١٤١٠ را در برمي گيرد، تدوين كرد.

واحد برنامه ريزي و كنتري طرح هاي شركت نفت خزر، ويرايش اول و دوم برنامه راهبردي اين شركت را نيز تدوين كرده است كه مشتمل بر چشم انداز، مأموريت ها، اهداف كلان، ارزش هاي كليدي، استراتژي ها و اهداف بلندمدت و ميان مدت و كوتاه مدت فرايندهاي شركت مي شود.

 تدوين نقشه راه اكتساب فناوري هاي اكتشاف در آب هاي عميق

امور پژوهش و فناوري شركت نفت خزر نيز طرح هاي مهمي را از سال گذشته در دستور كار خود قرار داد كه انتقال و به كارگيري فناوري‌هاي پيشرفته عمليات در آب عميق با هدف بازنگري اقدام ها و استفاده از تجربه هاي گذشته در طراحي و ساخت تجهيزات آتي از جمله آنهاست.
همچنين اين واحد، طرح مطالعات اكتشاف، توسعه و توليد ميادين حوضه درياي خزر و سه استان ساحلي را در برنامه داشت كه بر مبناي اين طرح براي دستيابي به فناوري هاي مورد نياز و انجام مطالعات پشتيبان براي انجام عمليات اكتشاف، توسعه و توليد در آب هاي عميق برنامه ريزي شده است.

طرح مقابله با بحران هاي احتمالي و نشت آلاينده هاي نفتي نيز با هدف كسب آمادگي براي مقابله با بحران احتمالي و انتشار آلودگي نفتي در دست اقدام است و نقشه راهي نيز تحت عنوان نقشه راه اكتساب فن آوري هاي اكتشاف عمليّات در آب هاي عميق در اين واحد تدوين شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار