حمید درخشان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل راه آهن؛

گفته بودم هوادران صبر داشته باشند و بی انصاف نباشند/استیلی:با جذب مدافع خارجی مشکل گل خوردن را حل می کنیم

سرمربیان دو تیم فوتبال پرسپولیس و راه آهن در نشست خبری پس از بازی مقابل یکدیگر به مواردی اشاره کردند که جای تفکر دارد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،سرمربیان دو تیم فوتبال پرسپولیس و راه آهن در نشست خبری پس از بازی مقابل یکدیگر به مواردی اشاره کردند که جای تفکر دارد.

**درخشان:گفته بودم هوادران صبر داشته باشند

حمید درخشان پس از پیروزی 2 بر یک مقابل راه آهن در نشست خبری گفت: باید بگویم در نیمه دوم افت داشتیم چون مشکل بدنی داریم. ضمن اینکه از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون آنها تلاش کردند و ما با کسب این نتایج به صدر جدول نزدیک می‌شویم. باید مشکلات‌مان را برطرف کنیم و کلی اشکال داریم که هفته به هفته باید این اشکالات برطرف شود.
 
وی در مورد حضور مکانی گفت: ما یک تیم کامل هستیم و تا هفته آخر همه بازیکنان باید به من کمک کنند. مکانی و نیلسون فرقی ندارد که کدام یک بازی می‌کنند.البته افتی که شما می‌گویید را قبول دارم. سعی می‌کردم وظایف بازیکنان را به آنها گوشزد کنم و قانون من این نیست که بازیکن برای خودش بازی کند.
 
وی ادامه داد: برای بازسازی فرصت خوبی در پیش داریم.در یک تعطیلی 50 روزه  در دور برگشت آماده خواهیم بود.

**استیلی:با جذب مدافع خارجی مشکل گل خوردن را حل می کنیم

حمید استیلی  در ادامه نشست خبری  گفت: ابتدا باید به راه آهن تبریک بگویم که به خوبی بازی را حفظ کرد. ما به دلیل نداشتن مدافع میانی دچار مشکل شدیم. در نیمه اول به دلیل مشکلات فردی دو گل خوردیم و با اینکه موقعیت  گلزنی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم .

 و ی ادامه داد: روز گذشته با یک بازیکن خارجی آماده عقد قرارداد بودیم اما به دلیل مشکل پزشکی نتوانستیم از او استفاده کنیم .جوانان ما روز به روز بهتر می‌شوند و امیدوارم بازیکنان بزرگی را به فوتبال کشور معرفی کنیم. راه آهن تیمی است که خوب بازی می‌کند و به جز بازی با پدیده در همه مسابقات خوب کار کردیم.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
esi
۱۰:۵۱ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
برادرم حمید استیلی گروه مدیرتی شما پیشکسوتان نشان داد که نه برای مردم ارزشی قایل هستید ونه برای پول بیت المال دل نگران هستید برای به کرسی نشاندن حرفتون همه کاری میکنید به این کارها میگن مدیریت کشکی
آخرین اخبار