در نشست مشترک مسئولان جشنواره مقاومت و معاون و مدیران سیما مطرح شد

دارابی: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفتمان سینمای انقلاب اسلامی است

نشست مشترک مسئولان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با "علی دارابی" معاون سیما و مدیران شبکه‌های مختلف به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر برای انعکاس گسترده تر این رویداد بزرگ فرهنگی و سینمایی برگزار شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران نشست مشترک مسئولان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با "علی دارابی" معاون سیما و مدیران شبکه‌های مختلف به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر برای انعکاس گسترده تر این رویداد بزرگ فرهنگی و سینمایی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، این نشست با حضور جواد جباری مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت، محمدرضا شرف الدین مدیر عامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، محمد خزاعی دبیر جشنواره، محمد صنعتی، علیرضا عاقل زاده، غلامرضا منتظمی، ناصر درخشان، محسن برمهانی، کامران ملکی و یزدان عشیری در صدا و سیما برگزار شد.
 
دکتردارابی همراه با زین العابدین مدیر شبکه سه، چهار، دکترکرمی مدیر شبکه مستند و دکتر رستم وندی ... در این نشست حضور یافت.
 
دکتر دارابی معاون سیما در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت و حساسیت جشنواره فیلم مقاومت گفت: کار سخت و دشواری را در پیش دارید و واقعا با این گستردگی و تنوع برنامه ها باید تبریک و خسته نباشید و خدا قوت گفت.
 
وی ادامه داد: جشنواره بین المللی فیلم مقاومت گفتمان سینمای انقلاب اسلامی است. گفتمان امام(ره) و گفتمان رهبری انقلاب است.
 
معاون سیما خاطر شنان ساخت: مسئله مقاومت، بصیرت افزایی، بیداری اسلامی، تقویت اندیشه های ضدصهیونیستی و پاسداشت دستاوردها و آرمان های دفاع مقدس از اولویت های مشترک ما و شماست و ما با هم در این حوزه مشترکاتی زیادی داریم.
 
وی تصریح کرد:  به‌واقع، ما در یک سنگر هستیم و این حوزه ها امور و اولویت هایی است که باید پرداخت شود.
 
دکتر دارابی با بیان اینکه سیاست ما در رابطه با جشنواره بین المللی مقاومت سیاست کاملا حمایتی، همراهی، پشتیبانی و برجسته سازی و بازتاب رودیدادهای این جشنواره فرهنگی و سینمایی مهم است. اضافه کرد: بدون تردید شبکه های مختلف به تناسب ظرفیت ها وارد عمل می شوند و انشاا... با توجه به برنامه گسترده مسئولان جشنواره و عظمت این اتفاق شاهد انعکاس خوبی از طریق رسانه ملی باشیم.
 
در این جلسه مدیر عامل بنیاد روایت و دبیر جشنواره مقاومت و مدیران ستادی و مدیران شبکه های مختلف به ارزیابی سازوکارهای مناسب و موثر برای پوشش گسترده تر و انعکاس شایسته این جشنواره به تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
انشاء الله مسئولان در برگزاری این جشنواره ارزشی مقاومت باشند .
آخرین اخبار