جوانمردی: ایران تنها کشور خاورمیانه است که راننده خانم دارد

نایب رئیس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی گفت: چهار تیم از بانوان کشور در تایم‌گیری و کلاس مجزا در رالی خاورمیانه شرکت خواهند کرد.

جوانمردی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: چهار تیم از بانوان کشور در کلاس جداگانه رالی خاورمیانه شرکت خواهند کرد که دو تیم از تهران و یک تیم از تبریز و فارس می‌باشند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: بانوان ما 4 مهر ماه برای اولین بار در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد که با تایم زمانی مجزا و در مسیر 235 تا 250 کیلومتری برگزار می‌شود.

جوانمردی تصریح کرد: در اولین دوره رالی خاورمیانه که در ایران برگزار می‌شود در تیم اجرایی نیز بانوان ما حضور پررنگی دارند که تمام این‌ها باعث تعجب مسئولین FIA شده است و حتی هانی شعبان که مسئول برگزاری این رقابت‌ بین‌المللی است در واکنش به حضور پررنگ بانوان ایرانی در رشته اتومبیلرانی گفته است که ما در خاورمیانه راننده خانم نداریم و تعجب می‌کنیم که بانوان ایران در این رشته ورزشی فعالیت گسترده‌ای دارند.

نایب رئیس بانوان در باره حمایت‌های صورت گرفته از تیم‌های بانوان برای شرکت در رقابت رالی مرک عنوان کرد: لاله صدیق با خودرو پیست که فدراسیون در اختیارش گذاشته است در این رقابت‌ شرکت می‌کنند و سید مهدی و همراهی نیز با خودروهای شخصی خود حضور خواهند داشت و مقرر گردیده هزینه‌های لازم برای استاندارد کردن خودروها، اقامت و هزینه‌های جانبی دیگر را فدراسیون عهده‌دار شود.

وی در خصوص پیش‌بینی عملکرد بانوان اظهار کرد: نتیجه برای ما مهم نیست و هم اینکه بانوان ما در این رقابت حضور دارند مهم است و بیشتر مسئله کاندیداتوری ایران در رقابت‌های مرک و دیده شدن بانوان و جذب اسپانسر برای آن‌ها در آینده اهمیت دارد.

جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: حضور بانوان ما در این رقابت از جهت حضور خبرنگاران خارجی و پخش زنده آن می‌تواند نقطه قوت پیش رفت رشته رالی در حوزه بانوان باشد و در سال آینده که تمام اکیپ میزبانی از ایران خواهد بود قطعاً از بانوان بیشتری استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار