رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود خبر داد:

افزایش 10 درصدی قبولی داوطلبان کنکور سراسری بادرود

رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود گفت: با اعلام نتایج کنکور سراسری شاهد افزایش 10 درصدی قبولی دانش آموزان منطقه بادرود در مراکز دولتی روزانه بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، عبدالله امینی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار داشت: در روز اول مهر تعداد 3 هزار و 578 دانش‌آموز وارد آموزشگاه‌های منطقه شده و اول سال تحصیلی را جشن خواهند گرفت.
 
وی افزود: در این راستا در تابستان سال جاری با تشکیل کمیته‌های مختلف پروژه مهر، هم اکنون هیچ کلاسی بدون معلم نیست و تمام ابلاغ همکاران صادر شده و کلاس‌بندی‌ها انجام گرفته و دانش‌آموزان بدون هیچ دغدغه‌ای وارد آموزشگاه شده و مشغول تحصیل می‌شوند.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود تصریح کرد: در کنکور امسال خوشبختانه شاهد رشد 10 درصدی قبولی داوطلبان در مراکز روزانه دولتی بودیم و همچنین تعداد هفت نفر از دانش‌آموزان منطقه توانستند در سطح شهرستان وارد دانشگاه فرهنگیان شوند و در رشته ریاضی فیزیک در منطقه شاهد درخشش بی‌نظیر دانش‌آموزان در این رشته بودیم که لازم است از تمام همه دست‌اندرکاران به ویژه مدیران مدارس و معلمان عزیز که در سنگر خط مقدم جبهه علم و دانش مشغول فعالیت هستند نهایت امتنان را داشته باشیم.
 
امینی در مورد قبولی رشته‌های فنی نیز خاطر نشان کرد: از 14 دانش‌آموز رشته فنی تعداد 10 نفر موفق شدند به دانشگاه دولتی روزانه راه پیدا کنند و از دیگر موفقیت‌های آموزش و پرورش بادرود در سال گذشته تحصیلی کسب رتبه نخست جشنواره خوارزمی در رشته مکانیک و کسب رتبه‌های استانی در مسابقات صحیفه سجادیه و انشا نماز بوده است.
 
وی در پایان به اولیای دانش‌آموزان توصیه کرد: اولیایی که فرزندانشان از تاکسی یا سرویس مدرسه استفاده می‌کنند، حتما در عقد قرارداد با آموزشگاه محل تحصیل فرزند خود هماهنگی‌های لازم را به عمل آورند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.