یکی از سرکردگان داعش خواستار براندازی هیات علمای عربستان شد

یکی از سرکردگان داعش که تبعه عربستانی بود قبل از مرگش وصیت کرد که مردم عربستان بر ضد هیات علمای بزرگ این کشور یک انقلاب به راه بیاندازند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه " رای الیوم "؛  یکی از سرکردگان داعش معروف به " هاجر الجزراوی " در ویدئویی که در یوتیوب از وی پخش شد آرزو کرد تا هرچه زودتر داعش به عربستان برسد و مشرکان را از این کشور بیرون کند.

وی در ادامه خواستار انقلاب بر ضد علمای عربستان می‌شود.

وی در ادامه خطاب به ابوبکر بغدادی سخن گفته و از وی میخواهد که زودتر وارد عربستان شوند و آنجا را تصرف کنند.

گفتنی است این ویدئو در حالی منتشر شد که هیات علمای بزرگ عربستان چند روز پیش در بیانیه ای اعلام کرده بود که پیوستن به داعش حرام است و هرکس اینکار را انجام دهد باید مجازات شود.

اما نکته ی قابل تامل در این ویدئو که این روزنامه بدان اشاره نکرده این است که وی نخواسته تا انقلاب بر ضد خاندان آل سعود انجام گیرد که بسیار جالب است و شاید نکته اصلی این باشد که عربستان یکی از بزرگترین و اصلی ترین حامیان مالی این گروه تروریستی بوده و است و از لابه لای سخنان مسئولان آمریکایی و عراقی به راحتی میتوان فهمید، چرا که آنها در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که بعضی از کشورهای منطقه که عضو ائتلاف ضد داعش هستند کماکان به حمایتهای خود از این گروهک تروریستی ادامه می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۴:۱۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
یدالله فوق ایدیهم
آخرین اخبار