بازیگر "قصه‌های مجید" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هدف از برگزاری جشنواره کودک رفع تکلیف است

جشنواره کودک هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند و برگزاری آن تنها برای رفع تکلیف است.

مهدی باقر بیگی بازیگر نقش مجید در قصه‌های مجید درگفتگو باخبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره کودک هیچ هدفی را دنبال نمی‌کند و برگزاری آن تنها برای رفع تکلیف است.
 
وی در خصوص مشکلات هرساله جشنواره بیان کرد: کارگردان و تهیه‌کننده به دلیل حمایت نشدن مادی و معنوی رغبتی برای تهیه فیلم در سطح جشنواره ندارند.
 
باقربیگی در خصوص فیلم موفق این روزهای پرده سینما، "شهر موش‌ها" گفت: فیلم شهرموش‌ها در ژانر کودک بسیار خوب درخشید، اما اکران اول این فیلم باید در جشنواره اتفاق می افتاد.
 
وی افزود:‌ برای ارتقاء سطح فیلم‌های جشنواره باید بهترین حمایت‌ها از عوامل فیلم انجام گیرد، تا آثار خوبی را برای رده سنی کودک و نوجوان بر روی پرده سینما شاهد باشیم.
 
بازیگر "قصه‌های مجید" تصریح کرد: بهترین دوران زندگی هر فرد دوران کودکی و نوجوانی او است و در صورتی که زمینه‌ی همکاری برای فعالیت در فیلم‌ کودک باشد، به طور حتم تجربیات خودم را در این عرصه در اختیار علاقه‌مندان این ژانر قرار می‌دهم.
 
باقر بیگی بیان کرد: بازیگر ژانر کودک باید دنیای کودکان را خوب درک کرده باشد، تا بتواند علاوه بر همذات پنداری برای همیشه در ذهن کودکان دیروز قرار بگیرد.
 
وی ادامه داد: همذات پنداری کودکان در رابطه با یک کارتون باعث افزایش قدرت تخیل و داستان بازی در ذهنشان خواهد شد.
 
مجید "قصه‌های مجید" عنوان کرد: هم اکنون یکی از کارتون‌های موفق کشورمان "شکرستان" است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت‌‌های مسئولان شاهد کارتون‌های ایرانی متنوع تری برای کودکان باشیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.