علی‌رام نورایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اولویت اصلی‌ام در بازیگری، بازی در آثار "دفاع مقدس" است

بازیگر فیلم "قلاده‌های طلا" گفت: با استفاده از پتانسیل‌ها و قابلیت‌های فراوان سینما و تلویزیون و همکاری اجزاء مختلف این دو حوزه، آثاری در سطح جهان در ژانر "دفاع مقدس" تولید خواهد شد.

علی‌رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران پیرامون آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس گفت:‌به عنوان بازیگری که دغدغه‌ی اصلی و اولویت اولم در بازیگری، نقش آفرینی در آثار حوزه‌ی دفاع مقدس است،معتقدم که سینما و تلویزیون در این حوزه پتانسیل‌ها و قابلیت‌های نرم افزاری،سخت افزاری و انسانی فراوانی دارند که با همکاری تک تک اجزایشان می‌توانند آثار فاخر در سطح جهانی در ژانر "دفاع مقدس" به ارمغان آورند.
 
وی در ادامه افزود: شایسته‌ است با استفاده از داستان‌هایی که افراد حاضر در 8 سال دفاع مقدس روایت کردند و شناختن قهرمان این جنگ ،سلحشوران این مرز و بوم را به کل جهان معرفی کنیم.
 
بازیگر "گرگ و میش" با تاکید بر اهمیت حمایت از سیاست‌گذاران و مسئولان جهت تولید آثار پر بار در حوزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد:تولید اثر در حوزه‌ی دفاع مقدس مهارت ویژه‌‌ای را می‌خواهد و بازیگران و کارگردانان با تجربه و کار بلد می‌توانند در این ژانر موفق عمل کنند.
 
نورایی در پایان اظهار داشت: افزودن چاشنی طنز به حوادث دفاع مقدس اگر به محتوای آن لطمه وارد نکند، بسیار پسندیده است؛ زیرا رزمندگان 8 سال دفاع مقدس افراد دوست داشتنی بودند و جو خشک و خشنی در سنگر‌ها حاکم نبوده است.امیدوارم بتوانیم با ساختن آثار تصویری فاخر و با کیفیت، دینمان را نسبت به مقام رزمندگان، شهدا و جانبازان ادا کنیم.
 
 گفتنی است، نورایی مشغول بازی در سریال "جاده چالوس" است و این سریال 6 مهر به روی آنتن شبکه تهران می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۹ شهريور ۱۳۹۳
اون هم شده پله رفتن بالا و آخرشم از خود غربی ، غربیتر میشن...
آخرین اخبار