قم/

احداث46هزارواحدمسکن مهردرقم

محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: در حال حاضر 46 هزار واحد مسكن مهر در قم احداث شده است كه 6 هزار واحد از آن در بافت فرسوده بوده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ محسن بهشتی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت:  در حال حاضر 46 هزار واحد مسكن مهر در قم احداث شده است كه 6 هزار واحد از آن در بافت فرسوده بوده است.

وي ابراز داشت: از اين تعداد واحد 34 هزار واحد مسكوني در اختيار مردم قرار گرفته است و 4 هزار واحد ديگر نيز در ايام دهه فجر افتتاح و تحويل داده مي‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ابراز داشت: دولت برنامه‌ها و سیاست‌های خاصی برای کاهش شاخص مسکن در نظر گرفته است و در حال تدوين برنامه‌اي است تا شاخص مسكن به هشت سال رسيده و همچنين دولت بيش از نياز خانوارها مسكن تهيه كند.

بهشتي به مسكن اجتماعي اشاره كرد و گفت: دولت براي دهك‌هاي يك، دو و سه كه اقشار كم درآمد هستند اين مسكن‌ها را در نظر گرفته است تا بتوانند از آنها استفاده كنند.

وي در خصوص دهك‌هاي بالاتر گفت: براي دهك‌هاي چهار، پنج و شش نيز وام‌هايي براي تهيه مسكن ارائه خواهد شد و چون اين قشر از جامعه داراي شغل بوده و مي‌تواند بازپرداخت وام داشته باشند با پرداخت 25 ميليون تومان به بانك مركزي تسهيلات 80 ميليوني براي خريد مسكن دريافت خواهند كرد.
بهشتي عنوان داشت: دو هزار واحد مسكن مهر ديگر نيز در سه ماهه اول سال 94  به مردم تحويل داده مي‌شود و بايد گفت كه استان قم از نظر مسكن مهر نسبت به ساير استان‌ها پيشتاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: استان قم نسبت به سایر استان‌ها در زمینه ساخت و تحویل مسکن مهر به مردم پیشتاز بوده که این امر نشان‌دهنده مشارکت مردم و مسئولان است.
 
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: قم ، احداث ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.