مظفری:

دستان این بازیکنان را باید بوسید/ برخی کارشناسان با بیان نظرات کلیشه‌ای توقعات را بالا برده‌اند

عضو اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: نتایجی که تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات کسب کرد بی‌سابقه است و باید دستان این بازیکنان را بوسید.

ایرج مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما امروز مقابل روسیه بازی سختی را در پیش داریم چرا که دیوار دفاعی روس‌ها غیر قابل نفوذ  است و مقابل اسپک‌های بلند به خوبی مانع از امتیاز آوری می‌شوند باید اسپکر‌های تیم پاس تیز با ارتفاع پایئن بزنند تا موفق به امتیاز آوری شوند.
 
عضو اسبق تیم ملی  والیبال کشورمان تصریح کرد: به نظرم  بهتر  بود به جای این که نام دو لیبرو  را در  لیست ارسالی به فدراسیون جهانی، قرار می‌دادند نام 13 بازیکن به همراه یک لیبرو را معرفی می‌کردند چون تیم ایران در شرایطی  است که فرهاد ظریف در توپ گیری  و دریافت عالی و موفق عمل می‌کند اگر نام علیزاده به عنوان لیبرو رد نشده بود می‌توانست به جای یکی از دریافت کننده‌ها در حین بازی جایگزین شود.
 
 مربی بین‌الملل والیبال کشورمان در ادامه اظهار داشت: با توجه به آن که در  حین برگزاری مسابقات گزارش بازی‌ها رادیو و تلویزیون انجام می‌شود دو طرفداران بی‌شماری دارد بهتر است کار شناسایی که در حین مسابقه بازی را بررسی می‌کنند وارد جزئیات شوند و دست از کلی‌گویی و زدن حرفهای کلیشه‌ای بردارند چون با پرداختن با آمار و اطلاعات فقط توقع مردم را ملی‌پوشان بالا می‌برند.
 
وی تصریح کرد: اگر کارشناسان به طور موشکافانه بازی را بررسی کنند و در حین دیدار در خصوص وضعیت رقبای ایران در سطح جهان صحبت کنند و توقعات از ملی‌پوشان معقول و منطقی خواهد شد.
 
مظفری در خصوص دیدار امروز تیم ملی ایران مقابل آلمان اظهار داشت: این دیدار بازی سرنوشت سازی نیست حتی اگر ملی‌پوشان کشورمان نتیجه را سه بر صفر هم واگذار کنند چیزی را از دست نمی‌دهند ما باید به این والیبالیست‌ها ببالیم چون در شرایط بسیار سختی کاری کردند کارستان آنها ماه‌هاست که از خانواده‌های خود دور هستند این مساله نه تنها برای آنها بلکه برای خانواده‌هایشان سخت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، دستان ، بازیکنان ، کسب ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار